  • 1. Data: 2023-04-27 17:44:07
    Temat: Szuria w sądzie najwyższym
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://praca.gazetaprawna.pl/artykuly/8706605,orzec
    zenie-sn-przepisy-antycovidowe-gwarancja-rzetelnego-
    procesu.html

    Szury z sądu najwyższego orzekły w wyroku będącego uchwałą w składzie
    siedmiu sędziów, że sądy kapturowe i jednoosobowe składy sędziowskie w
    apelacji są niekonstytucyjne i SN ma w dupie naukowy konsensus. No szury...

    BTW - Myslałem że już dawno pandemię skasowali. A tu masz - szur z
    justicji mówi, że te jednoosobowe składy to zostawili bo nikt nie chciał
    z neosędziami orzekać, więc skoro już się trafił kowid.... następny szur;)

    BTW2 - i co teraz? Sąd najwyższy powiedział, że większość wyroków II
    instancji z ostatnich trzech lat jest wydana wadliwie, w sposób
    sprzeczny z konstytucją. Z nowymi to w zasadzie prosta sprawa - od jutra
    ma być normalnie i już. Co z przeszłymi - z automatu nie są
    unieważnione... ale w sumie jest wprost powiedziane, że wyroki zostały
    wydane przez niekonstytucyjne składy. No szuria, normalnie szuria. Na
    szczęście dzięki sądom kapturowym uratowano tysiace istnień:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-04-27 17:55:33
    Temat: Re: Szuria w sądzie najwyższym
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 kwietnia 2023 o 17:44:09 UTC+2 Shrek napisał(a):
> [...]
    > wydane przez niekonstytucyjne składy. No szuria, normalnie szuria. Na
    > szczęście dzięki sądom kapturowym uratowano tysiace istnień:P

    Z nowymi to podobno nie tak prosto, bo wcale nie od jutra, tylko od rocznicy
    czarnobyla,
    czyli od wczoraj, ma być normalnie - i to od rana, jeszcze przed ogłoszeniem tego
    wyroku.
    Więc jak komuś wczoraj jednoosobowy sąd kapturowo-apelacyjny coś orzekł,
    to do poprawki...

  • 3. Data: 2023-04-27 17:58:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    wyroku.
    > Więc jak komuś wczoraj jednoosobowy sąd kapturowo-apelacyjny coś orzekł,

    Właśnie sobie wyobraziłem ciekawą sytuację. Załóżmy że państwo
    przejabeło przeciw obywatelowi w kapturowym sądzie. Teraz może domagać
    się ponownego procesu... bo wcześniejszy był nieważny, bo państwo zjebało...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-04-27 18:47:14
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 27 kwietnia 2023 o 17:58:41 UTC+2 Shrek napisał(a):
    > Właśnie sobie wyobraziłem ciekawą sytuację. Załóżmy że państwo
    > przejabeło przeciw obywatelowi w kapturowym sądzie. Teraz może domagać
    > się ponownego procesu... bo wcześniejszy był nieważny, bo państwo zjebało...

    No a co, sądzisz, że neo-prezeskę na darmo wrzucili?
    Od czasu przejebania przez reżim mianowano conieco neo-sędziów, więc może się już
    udawać robić składy 2-osobowe (chyba że muszą gyć min. 3) i będą poprawki.
    Nie po to pinokio z respiratorowym i sobotnim odpierdzielali obostrzenia, żeby im
    jakieś sądy szoł popsuli.

    A od dziś mamy psl2050 - nowy kandydat do rządzenia...

  • 5. Data: 2023-04-27 18:59:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No a co, sądzisz, że neo-prezeskę na darmo wrzucili?
    > Od czasu przejebania przez reżim mianowano conieco neo-sędziów, więc może się już
    udawać robić składy 2-osobowe (chyba że muszą gyć min. 3)

    No trzy....

    > A od dziś mamy psl2050 - nowy kandydat do rządzenia...

    eeemacarena!!! Już? Rano w radiu się dopytywali jakiegoś z
    dwadzieściapięćdziesiąt kiedy się dogadają bo miało być na majówkę i nie
    chciał puścić farby?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!