  • 111. Data: 2023-05-05 20:15:19
    Temat: Re: Oszustwo na kulsonariacie
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 5 May 2023 19:30:29 +0200, Shrek wrote:

    > Zobacztmy. Zależy od tego kto kasę zajumał i komu.

    No jakby tak prokurator zajumał ... :-)

    > Zerokratura jeśli chodzi o działanie na korzyść kulsonów jest nadzwyczaj
    > robotna.

    No ale na korzysc kulsonow to co tu bedzie?
    Pieniadze odzyskac?

    Czy kulsonska masa sie nie liczy, tylko te pojedyncze sztuki?

    > Wiesz ile to na przykład zachodu ustawić wszystkie sprawy tak
    > żeby przypadkiem biegłym był akurat jarek b. z łodzi?

    Chyba tyle co nic.
    Nie wiem kto musi zadecydowac, ale Łodz w srodku kraju,
    to w miare wygodnie przenoscic tam sprawy.
    Bieglego tez sie chyba wybiera dowolnie, to wystarczy paru
    dyspozycyjnych prokuratorow ..

    > Albo żebvy zrobić z terrorysty poszkodowanego?

    Tez tyle co nic?
    Wystarczy przeciez przyjąc powiadomienie i rozpocząc sledztwo :-)

    > Wezwą i zobaczą - jak się okaże że zapierdoliła jakaś szycha to się nie
    > znajdzie podstaw. A jak zapierdolili szyszce to na chuju staną żeby
    > dorwać winnego:P

    No to jak myslisz - co miało miejsce?

    Jest jeszcze wersja trzecia - szyszka zapierdoliła, ale trzeba bedzie
    znaleźć winnego. I sie znajdzie.
    Ale my sie juz raczej o tym nie dowiemy.

    No chyba, ze znow te pismaki ujawnią ... ale skad mamy wiedziec, kto
    kłamie?

    J.

  • 112. Data: 2023-05-15 14:16:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 3 May 2023 15:43:04 +0200, Robert Tomasik wrote:

    > Ale ty osiągasz korzyść majątkową.

    Nie mam na nią wplywu.

    > Bywało tak i dlatego teraz oni podpinają konta osobne do zbiórek. Bo
    > zanim się wyjaśni o co chodzi, to upływa kilka dni, a w tym czasie
    > przelewy "odbijają" się do wpłacających.

    Osobne konta wygodne i pod innym wzgledem - nie ma problem na ktĂłre
    "subkonto" wpłacono.

    > Ale on to pełne zablokuje.

    Pęłne sie szybko oprózni.

    > Po za tym włamać się komuś na konto nie jest
    > prosto i często same przelewy robią właściciele konta.

    > Przede wszystkim czasem nie zdążą uzbierać. Przeważnie te zbiórki są na
    > chorych.

    Tak moze być.

    > Nie będę się wypowiadał, bo jak pisałem, przeważnie gdy się tym
    > interesuję, to są już jakieś powody do obaw. A nie chcę, by ludzie
    > odnieśli wrażenie, że to jest jeden wielki szwindel.
    >
    > Natomiast czasem warto sie zastanowić, czemu NFZ nie chce refundować
    > czego0ś, bo to nie zawsze jest sknerstwo.

    No ba - dla wszystkich nie starczy, ale czytając Konstutucje - ma
    obowiązek. Moze poza jakimis bardzo eksperymentalnymi ...

    J.