  • 1. Data: 2023-04-27 22:44:32
    Temat: Prezes EBC "Cyfrowe euro zostanie użyte do kontroli obywateli"
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    "Prezes EBC została wkręcona w rozmowę z fałszywym prezydentem Ukrainy
    za którego podawał się żartowniś. Przy czym jej wypowiedzi są jak
    najbardziej szczere i poważne, a przez to przerażające."

    "Kiedy fałszywy ,,Zelensky" zauważył, że ,,problem polega na tym, że
    Europejczycy nie chcą być kontrolowani" przez cyfrową walutę banku
    centralnego, Lagarde przyznała, że jednak ,, kontrola będzie"."

    -
    https://bithub.pl/kryptowaluty/wkrecona-w-zart-preze
    s-ebc-wyznaje-przerazajaca-prawde-o-cbdc/

    -
    https://comparic.pl/cyfrowe-euro-zostanie-uzyte-do-k
    ontroli-obywateli-wpadka-prezes-ebc/

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 2. Data: 2023-04-29 00:19:09
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Mateusz Bogusz napisał(a) :
> [...]
    >
    > -
    > https://bithub.pl/kryptowaluty/wkrecona-w-zart-preze
    s-ebc-wyznaje-przerazajaca-prawde-o-cbdc/

    I bez tej rozmowy to jest wiadomo.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 3. Data: 2023-04-29 07:59:12
    Od: Jacek <j...@g...pl>

    W dniu Thu, 27 Apr 2023 22:44:32 +0200, użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > "Kiedy fałszywy ,,Zelensky" zauważył, że ,,problem polega na tym, że
    > Europejczycy nie chcą być kontrolowani" przez cyfrową walutę banku
    > centralnego, Lagarde przyznała, że jednak ,, kontrola będzie

    A chciałbyś żeby obywatele płacili podatki bez kontroli a przestępcy
    grzecznie odnosili skradzioną kasę na policję? To się nazywa utopia.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2023-05-02 10:09:42
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 29.04.2023 07:59, Jacek wrote:
    > A chciałbyś żeby obywatele płacili podatki bez kontroli a przestępcy
    > grzecznie odnosili skradzioną kasę na policję? To się nazywa utopia.

    Z jej wypowiedzi dla mnie wynika, że problem szarej strefy nie jest na
    pierwszym miejscu, ale to że inna korporacja/rząd który wprowadzi
    wcześniej swoją walutę a ta stanie się popularna wśród Europejczyków,
    będzie miał bardziej szczegółową wiedzę (kto, ile, na co) przeznacza
    swoje środki niż EBC.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz