  • 1. Data: 2008-07-31 12:34:05
    Temat: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Witam

    Czy to dopuszczalne działanie, że gdy sklep podaje na stronie cene towaru,
    ale przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu, dolicza jeszcze opłate za
    odbiór towaru np 20zł?

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 2. Data: 2008-07-31 12:54:29
    Temat: Re: Opłata za odbiór w siedzibie sklepu
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > ale przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu, dolicza jeszcze opłate za

    Za odbior - nie wiem - ale zawsze moga to nazwac oplata za przygotowanie
    paczki. Allegro?

    --
    Regards,
    Maverick

  • 3. Data: 2008-07-31 13:06:11
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Maverick <k...@N...pl> Odpowiedz na

    > Za odbior - nie wiem - ale zawsze moga to nazwac oplata za przygotowanie
    > paczki. Allegro?

    Nie, normalny sklep internetory - http://www.speedlinerc.pl/

    doręczenie pod wskazany adres dostawy
    do wartości Twojego zamówienia zostanie doliczona opłata logistyczna w
    wysokości -> 20 zł 20.00zł

    odbiór osobisty w salonie firmowym w Gdyni
    do wartości Twojego zamówienia zostanie doliczona opłata logistyczna w
    wysokości - > 29 zł 29.00zł

    Za odbiór osobisty płaci się 29zł kary, a za wysyłkę kurierem 20zł.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 4. Data: 2008-07-31 13:06:25
    Od: live_evil <u...@o...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > ale przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu, dolicza jeszcze opłate za

    Softon?

    --
    live_evil

  • 5. Data: 2008-07-31 13:42:00
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    Adramelech pisze:
> [...]
    > [...]
    > Za odbiór osobisty płaci się 29zł kary, a za wysyłkę kurierem 20zł.

    Moze nie lubia gosci ;)

  • 6. Data: 2008-07-31 14:17:13
    Od: Paweł Marcisz <p...@g...com>

    On 31 Lip, 15:42, Maverick <k...@N...pl> wrote:

    > Moze nie lubia gosci ;)

    Mogą nie lubić, ale jak oferowali sprzedaż po ustalonej cenie, to
    pobieranie dodatkowych opłat za wydanie rzeczy wydaje się mocno
    wątpliwe.

  • 7. Data: 2008-07-31 14:37:40
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Maverick <k...@N...pl> napisali:
    > Za odbior - nie wiem - ale zawsze moga to nazwac oplata za przygotowanie
    > paczki. Allegro?

    Moga sobie nazywac. Placic im za to nie trzeba.

  • 8. Data: 2008-07-31 14:39:00
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 07:17:13 -0700 (PDT), Paweł Marcisz napisał(a):

    > Mogą nie lubić, ale jak oferowali sprzedaż po ustalonej cenie, to
    > pobieranie dodatkowych opłat za wydanie rzeczy wydaje się mocno
    > wątpliwe.

    Nie za wydanie, ale za dostarczenie z magazynu/centrum
    z którego zazwyczaj wysyłają do sklepu i zawracanie sprzedawcy
    głowy wydawaniem paczki (w końcu sprzedawca też chce premię).
    Jest usługa - jest opłata...

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2008-07-31 14:54:59
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Thu, 31 Jul 2008 16:39:00 +0200, Henry(k) napisał(a):

    > Jest usługa - jest opłata...

    to moze kasjerki w tesco tez sobie zaczna doliczac za obsluzenie klientow?

    --
    marcin

  • 10. Data: 2008-07-31 14:59:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    zly <b...@p...fm> napisali:

    > to moze kasjerki w tesco tez sobie zaczna doliczac za obsluzenie klientow?

    Tutaj tez towar musial byc wystawiony z magazynu - rowniez oplata.