  • 1. Data: 2005-03-10 10:29:23
    Temat: Odszkodowanie z AC a brak kluczyków blokady
    Od: "palkens" <p...@p...onet.pl>

    Witam, przeszukalem archiwum ale nie natknąłem się na taki problem,a mianowicie
    ukradli mi samochód, który miałem ubezpieczony w PZU. Umowa AC była
    zawarta "na" blokadę skrzyni biegów tzn warunkiem uzyskania AC było posiadanie
    zabezpieczenia które honoruje PZU.
    Niedawno blokada uległa uszkodzeniu i umówiłem się z gościem z warsztatu że
    przyjade aby zobaczył fachowym okiem czy da sie coś z tym zrobić, czy będzie
    trzeba wymienić. Klucze z blokady zostawiłem w schowku i poszedłem do domu.
    Wychodząc z domu auta już nie było.
    Przy wypisywaniu wniosku w PZU zaznaczyłem, że samochód nie posiadał blokady
    skrzyni biegów. Napisałem oświadczenie, że blokada była uszkodzona i kluczyki
    pozostały w samochodzie - były przygotowane do wyjazdu do serwisu a auto było
    zabezpieczone blokadami na kierownice i pedały.
    Czy w takim przypadku jest wysoce prawdopodobne, że nie dostane
    odszkodowania??? A jesli tak to czy można coś podziałać aby dostać przynajmniej
    jakiś procent odszkodowania???

    Pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2005-03-10 12:15:30
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC a brak kluczyków blokady
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>

    Użytkownik "palkens" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy w takim przypadku jest wysoce prawdopodobne, że nie dostane
    > odszkodowania??? A jesli tak to czy można coś podziałać aby dostać

    Nie chce Cie zalamywac ale chyba Ci nie wypalca.
    Poprostu towarzystwa ubezpieczeniowe w Polsce (moze nie tylko) nie
    spelaniaja swojego statutowego celu czyli likwidacji szkody poszkodowanego
    ale zeby sie jak najwiecej nachapac i malo oddac. Smutne ale prawdziwe.
    Mialem podobna sytuacje skradli mi samochod z garazu (bylo ok 7 dni po
    okresie badania technicznego) i nie chcieli mi wyplacic AC pomimo ze w
    umowie pisalo z badanie techniczne dotyczy pojazdo w ruchu a nie kradziezy z
    garazu.
    Na szczescie samochod sie znalzl poza tym postraszylem ich DAS-em i
    przyjamniej mi szkody naprawili po wlamaniu.

    Chris

  • 3. Data: 2005-03-10 13:15:19
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Napiszę krótko:

    Pierdzielisz farmazony bo nie masz zielonego pojęcia co to jest umowa
    dobrowolna Auto-Casco, podkreślam umowa zawierająca prawa, obowiązki,
    określająca zasady i wyłączenia odpowiedzialności. Nikt nie zmusza do
    zawierania umów Auto-Casco więc zastanów się nim coś głupiego ponownie
    napiszesz.
    Twój przypadek nie ma nic wspólnego z opisanym powyżej, a DAS nic nie pomógł
    (wyrwali kasę i chwałą im za to) bo bez łaski firma ubezpieczeniowa
    zwróciłaby Ci koszty poniesione w celu odbudowy pojazdu po kradzieży.

    Sławek

  • 4. Data: 2005-03-10 13:22:37
    Od: xmarcel <x...@c...pl>

    Slawek wrote:

    > Napiszę krótko:
    >
    > Pierdzielisz farmazony bo nie masz zielonego pojęcia co to jest
    > umowa dobrowolna Auto-Casco,

    o widze ze, mamy agenta ubezpieczeniowego na grupie....

    --
    pozdrawiam, xmarcel

    za skutki wprowadzenia w zycie moich teorii _nieodpowiadam_ ;)

  • 5. Data: 2005-03-10 13:31:24
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (wyrwali kasę i chwałą im za to) bo bez łaski firma ubezpieczeniowa
    > zwróciłaby Ci koszty poniesione w celu odbudowy pojazdu po kradzieży.
    WYRWALI KASE I CHWALA IM ZA TO -

    No to wszystko wyjasnia. Gwoli scislosci napisz tylko czyjego T.U. jestes
    agentem.

    Chris

  • 6. Data: 2005-03-10 13:39:42
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>

> [...]
    > (wyrwali kasę i chwałą im za to) bo bez łaski firma ubezpieczeniowa
    > zwróciłaby Ci koszty poniesione w celu odbudowy pojazdu po kradzieży.

    To chyba likwidatorzy pierdziela farmazony, bo taka byla odpowiedz TU (czego
    nie opisalem). Ze mi szkody powlamaniowej nie naprawia bo pojazd nie posiada
    waznego badania technicznego LOL. Naturalnie ze w umowie "JEST" pojazdy w
    ruchu. Ale jak taki element (likwidator) Ci sie uprze to do sadu. W sadzie
    najprawdopodobniej wygrasz ale po roku, natomisat kase trzeba wylozyc.
    Dopiero jak pismo z DAS-u dostali to mi kase wyplacili, takze chyba Ty
    "pierdzielisz" mowimy o TU HESTIA gwoli scislosci.

    Chris

  • 7. Data: 2005-03-10 16:10:07
    Od: "dzik" <p...@w...pl>

    "palkens" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Czy w takim przypadku jest wysoce prawdopodobne, że nie dostane
    > odszkodowania??? A jesli tak to czy można coś podziałać aby dostać
    przynajmniej
    > jakś procent odszkodowania???

    Nie wiem, ale jesli nie to tylko zmuszaja do kombinowania.
    Po co mowic ze jej nie bylo, zdobyc kluczyki od jakiejs blokady i tyle.

    Pozdro

    Piotrek
    Clio Sport

  • 8. Data: 2005-03-10 16:58:13
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl>

    > Mialem podobna sytuacje skradli mi samochod z garazu (bylo ok 7 dni po
    > okresie badania technicznego)

    Na drugi raz jak będziesz robił badania to stój im nad głową i nawet na chwilę
    nie spuść oka z kluczyków. Adresu nie ukryjesz, bo mają go w dowodzie
    rejestracyjnym.

    Znajomy Szwed zamontował wszystkie możliwe zabezpieczenia, bo często bywał w
    Polsce i zawsze kradli mu samochód. Pojechał wymienić olej na pewnej dużej
    stacji diagnostycznej i tego samego dnia wieczorem samochód mu wyparował.
    Inny kolega musiał zrobić przegląd gwarancyjny, połączony z darmową wymianą
    oleju itp. pierdułkami. Poszedł sobie w tym czasie na zakupy, a na drugi dzień
    samochodu już nie miał. W obu wypadkach mechanicy nie znali miejsca parkowania,
    musieli więc gości śledzić.

    Pozdrawiam

    Czapla

  • 9. Data: 2005-03-10 17:35:23
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    Użytkownik "palkens" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > ....Napisałem oświadczenie, że blokada była
    > uszkodzona i kluczyki pozostały w samochodzie

    nie ma szans na odszkodowanie. To że miałeś jakieś badziewiaste
    zabezpieczenie na kierownicy to nic nie pomoże. Właśnie dlatego
    warunkiem ubezpieczenia była blokada skrzyni bo jest najskuteczniejszym
    zabezpieczeniem mechanicznym. Z badziewiem na kierownicy złodziej radzi
    sobie w 5 s.
    W histryjkę że ukradli tuż przed chwilą wyjazdu do warsztatu nikt nie
    uwierzy - zresztą nie ma to żadnego znaczenia. Na przyszłość będziesz
    pamiętał żeby nie zostawiać kluczyków w samochodzie.

    --
    pozdro

  • 10. Data: 2005-03-10 20:11:47
    Od: "Slawek" <s...@i...pl>

    Chłopie Twoja sprawa to osobny wątek. Miałem na myśli, że podważasz
    zasadność odmowy, której klient jeszcze nie otrzymał, a motywujesz to
    jedynie swoim złym doświadczeniem z firmami ubezpieczeniowymi. Postaw się w
    sytuacji likwidatora, który ma ogólne warunki, które klient zaakceptował,
    potem osądzaj czy wydawane decyzje są słuszne. Jak się umówimy, że pożyczasz
    odemnie kasę na 1 miesąc i oddajesz o 50% więcej i wyrażasz na to zgodę, to
    co przy zapłacie powiesz, że zostałeś oszukany ? Jeszcze raz podkreślam,AC
    to umowa dobrowolna jak inne zawierane w tym kraju i zazwyczaj w ogólnych
    warunkach nie ma drobnych literek więc wystarczy czytać i mieć wyobraźnię, a
    nie nazywać wszystkich złodziejami bo nie pałacą jak nie ma podstaw. Sama
    nazwa instytucji nie zobowiązuje do uznawania wszystkich roszczeń
    odszkodowawczych. A agentem ubezpieczeniowym nie jestem choć licencję
    posiadam :-).
    Co do DAS-a, to za darmochę Ci nie pomogli, a dla ścisłości należą do grupy
    ERGO jak i ERGO Hestia.

    Sławek