    From: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z AC a brak kluczyków blokady
    Date: Thu, 10 Mar 2005 14:39:42 +0100

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d0phe5$jme$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Napiszę krótko:
    > Twój przypadek nie ma nic wspólnego z opisanym powyżej, a DAS nic nie
    > pomógł
    > (wyrwali kasę i chwałą im za to) bo bez łaski firma ubezpieczeniowa
    > zwróciłaby Ci koszty poniesione w celu odbudowy pojazdu po kradzieży.

    To chyba likwidatorzy pierdziela farmazony, bo taka byla odpowiedz TU (czego
    nie opisalem). Ze mi szkody powlamaniowej nie naprawia bo pojazd nie posiada
    waznego badania technicznego LOL. Naturalnie ze w umowie "JEST" pojazdy w
    ruchu. Ale jak taki element (likwidator) Ci sie uprze to do sadu. W sadzie
    najprawdopodobniej wygrasz ale po roku, natomisat kase trzeba wylozyc.
    Dopiero jak pismo z DAS-u dostali to mi kase wyplacili, takze chyba Ty
    "pierdzielisz" mowimy o TU HESTIA gwoli scislosci.

    Chris