  • 1. Data: 2005-03-10 12:30:12
    Temat: Straż miejska na terenie uczelni (uprawnienia)
    Od: Cypriano <c...@n...pl>

    Witam,

    czy obecnie sraz miejska ma uprawnienia do wystawiania mandatow za zle
    parkowanie na zamknietym terenie uczelni (Politechnika Gdańska)??
    Dzisiaj wlasnie dostalem od nich pouczenie na pismie (wiec nie ma
    problemu, ale pytam z ciekawosci i na przyszlosc).

    --
    pozdrawiam
    Cypriano

  • 2. Data: 2005-03-10 12:43:09
    Temat: Re: Straż miejska na terenie uczelni (uprawnienia)
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Dzisiaj wlasnie dostalem od nich pouczenie na pismie (wiec nie ma
    > problemu, ale pytam z ciekawosci i na przyszlosc).

    Musial ktos z uczelni nakablowac ... oni tak sami z siebie nie moga
    wchodzic na tereny nie nalezace do miasta.

  • 3. Data: 2005-03-10 12:49:25
    Od: Cypriano <c...@n...pl>

    on 03/10/2005 01:43 PM KrzysiekPP said the following:
    > Musial ktos z uczelni nakablowac ... oni tak sami z siebie nie moga
    > wchodzic na tereny nie nalezace do miasta.

    ok dzieki.
    Niech no ja tylko znajde tego kapusia... ;)

    --
    pozdrawiam
    Cypriano

  • 4. Data: 2005-03-10 13:15:54
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > Niech no ja tylko znajde tego kapusia... ;)

    Popatrz po prostu po najblizszych oknach ... Tam na pewno siedzi ktos,
    kto ma wglad na parking i mu gula rosnie na widok biednego studenta
    parkujacego na zakazie .... ;)

  • 5. Data: 2005-03-10 13:35:35
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Cypriano" <c...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy obecnie sraz miejska ma uprawnienia do wystawiania mandatow za zle
    [ciach]
    Jak mają porozumienie z Rektorem, to tak. Jesli nie, to znajomi kablomistrza
    z okna, jak napisano wyżej i moga ci naskoczyć !
    Pzdr
    Krzysio

  • 6. Data: 2005-03-10 14:12:38
    Od: Cypriano <c...@n...pl>

    on 03/10/2005 02:35 PM Krzysio said the following:
    > Jak mają porozumienie z Rektorem, to tak.

    a czy wiesz moze, gdzie szukac takiej informacji - czy moze ona byc
    gdzies upubliczniona (np strona uczelni) czy to "scisle tajne" ;)

    --
    pozdrawiam
    Cypriano

  • 7. Data: 2005-03-10 18:08:04
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 10 Mar 2005 14:15:54 +0100, KrzysiekPP naskrobał(a):

    srebrną bemke na siedemnastkach :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 8. Data: 2005-03-10 19:00:50
    Od: "Krzysio" <k...@i...pl>

    > a czy wiesz moze, gdzie szukac takiej informacji - czy moze ona byc
    > gdzies upubliczniona (np strona uczelni) czy to "scisle tajne" ;)

    Zgłoś w rektoracie " szykanowanie na terenie uczelni" , pokaż co dostałeś i
    dowiesz sie, czy mają umowe ze strazą. Proste?
    Krzysio

  • 9. Data: 2005-03-10 19:09:47
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > srebrną bemke na siedemnastkach :)

    Yeeeah .... 235/55R17 to jest to ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 10. Data: 2005-03-10 19:19:16
    Od: "<buraxta>" <b...@g...com>

    Cypriano wrote:
> [...]
    > Dzisiaj wlasnie dostalem od nich pouczenie na pismie (wiec nie ma
    > problemu, ale pytam z ciekawosci i na przyszlosc).

    AFAIR ostatnio trójmiejskie uczelnie wyższe podpisały porozumienie z
    Policją, zezwalając na działanie na swoim terenie bez uprzedzenia. Nie
    wiem jak to się ma do SM, ale może objęło także ich.

    --
    // \\
    // // // http://www.buraxta.prv.pl \\ \\ \\