  • 1. Data: 2005-03-10 09:33:17
    Temat: APELACJA w sprawie cywilnej - ponowna opłata wpisu ???
    Od: "Krzysztof" <k...@z...com.pl>

    Czy złożenie apelacji od wyroku w sprawie cywilnej o odszkodowanie wymaga
    dokonania po raz drugi opłaty wpisu ??? Wpis opłaciłem przed rozpoczęciem
    sprawy podstawowej w wymaganej wysokości.
    Jakie przepisy regulują wysokość tej ewentualnej opłaty od apelacji ???

  • 2. Data: 2005-03-10 09:53:17
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Krzysztof napisał(a):
    > Czy złożenie apelacji od wyroku w sprawie cywilnej o odszkodowanie wymaga
    > dokonania po raz drugi opłaty wpisu ???

    tak

    > Jakie przepisy regulują wysokość tej ewentualnej opłaty od apelacji ???

    rozporządzenie MS w sprawie określenia wysokości wpisów w sprawach cywilnych

    KG