  • 11. Data: 2005-03-10 21:28:41
    Temat: Re: Odszkodowanie z AC a brak kluczyków blokady
    Od: "Chris" <k.gajdzik.@mulpa@.geoinvest.pl>

    Użytkownik "Slawek" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:d0qa28$que$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > co przy zapłacie powiesz, że zostałeś oszukany ? Jeszcze raz podkreślam,AC
    > to umowa dobrowolna jak inne zawierane w tym kraju i zazwyczaj w ogólnych
    > warunkach nie ma drobnych literek więc wystarczy czytać i mieć wyobraźnię,
    > nie nazywać wszystkich złodziejami bo nie pałacą jak nie ma podstaw. Sama
    > nazwa instytucji nie zobowiązuje do uznawania wszystkich roszczeń
    > odszkodowawczych. A agentem ubezpieczeniowym nie jestem choć licencję
    > posiadam :-).
    > Co do DAS-a, to za darmochę Ci nie pomogli, a dla ścisłości należą do

    Ano zgadaza sie to tez wiem, i wiedzialem przyd podpisywaniu umowy z Das-em
    :)
    Naturalnie ze nie komentuje postanowien umowy. Jak ktos sie pod czyms
    podpisze to niech wie jakie prawa/obowiazki z tej umowy wynikaja.
    Wiesz pomijajac podpisane umowy, chodzi mi glownie o to ze ubezpieczyciel
    powienien moim zdaniem przede wszytkim brac pod uwage obiektywne wystapienie
    szkody i jej likwidacje. Powiem Ci tylko na zakonczenie, co uslyszalem od
    likwidatora po "dzialaniach" DAS-u cytat:
    "Na nasze nieszczesie pojazd nie zanajdowal sie w ruchu, dlatego wyplacimy
    Panu odszkodowanie....."
    I co o tym sadzic ???

    Chris

  • 12. Data: 2005-03-11 06:53:58
    Od: p...@p...onet.pl

    > Użytkownik "palkens" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > nie ma szans na odszkodowanie. To że miałeś jakieś badziewiaste
    > zabezpieczenie na kierownicy to nic nie pomoże. Właśnie dlatego
    > warunkiem ubezpieczenia była blokada skrzyni bo jest najskuteczniejszym
    > zabezpieczeniem mechanicznym. Z badziewiem na kierownicy złodziej radzi
    > sobie w 5 s.
    > W histryjkę że ukradli tuż przed chwilą wyjazdu do warsztatu nikt nie
    > uwierzy - zresztą nie ma to żadnego znaczenia. Na przyszłość będziesz
    > pamiętał żeby nie zostawiać kluczyków w samochodzie.

> [...]
    Dzięki za wszystkie odpowiedzi i troche jestem podłamany :( Co do podmiany
    kluczyków to nie chce sie w to bawić bo jak znajdą samochód (w co nie wierzę)
    to mogę mieć większe kłopoty.
    Ale intryguje mnie jedna sprawa - blokada jako urządzenie mechaniczne ma prawo
    sie zepsuć, a w warunkach ubezpieczenia nie ma napisane że jak sie zepsuje to
    mam od razu lecieć do PZU powiadomić ich o tym fakcie. Moze tu będzie jakiś
    punkt zaczepienia przy ew. odwołaniu???

  • 13. Data: 2005-03-11 17:20:44
    Od: "JackyX" <j...@g...pl>

    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi i troche jestem podłamany :( Co do
    > podmiany kluczyków to nie chce sie w to bawić bo jak znajdą
    > samochód (w co nie wierzę) to mogę mieć większe kłopoty.

    jak już zeznałeś w ubezpieczalni że zostawiłeś kluczyki w samochodzie to
    jest już po ptokach i nie ma co kombinować