  • 1. Data: 2005-03-10 08:42:10
    Temat: szukam prawnika w Krakowie - do wsparcia w negocjacjach
    Od: "sebart" <p...@g...pl>

    mam pomysł który chce sprzedać dużej firmie
    szukam prawnika który sformułowałby umowę zabezpieczającą przed
    wykorzystaniem pomysłu bez mojej zgody oraz do pomógł w negocjacjach
    wynagrodzenie - najchętniej: część stala + procent od wynegocjowanej kwoty

  • 2. Data: 2005-03-10 12:48:59
    Od: gobo <g...@y...co.uk>

    sebart wrote:
    > mam pomys? który chce sprzedaae du?ej firmie
    > szukam prawnika który sformu?owa?by umow? zabezpieczaj?c? przed
    > wykorzystaniem pomys?u bez mojej zgody oraz do pomóg? w negocjacjach
    > wynagrodzenie - najch?tniej: cz??ae stala + procent od wynegocjowanej kwoty

    Musisz miec co najmniej 3 prawnikow i 10 swiadkow. Sady w USA pelne sa
    spraw gdzie korporacje oszukaly ludzi. Najlepiej nie odkrywaj wszystkich
    kart na raz, ale w etapach, tach zebys nie spalil swoich tajemnic w
    razie czego.