    From: "Slawek" <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Odszkodowanie z AC a brak kluczyków blokady
    Date: Thu, 10 Mar 2005 21:11:47 +0100

    Chłopie Twoja sprawa to osobny wątek. Miałem na myśli, że podważasz
    zasadność odmowy, której klient jeszcze nie otrzymał, a motywujesz to
    jedynie swoim złym doświadczeniem z firmami ubezpieczeniowymi. Postaw się w
    sytuacji likwidatora, który ma ogólne warunki, które klient zaakceptował,
    potem osądzaj czy wydawane decyzje są słuszne. Jak się umówimy, że pożyczasz
    odemnie kasę na 1 miesąc i oddajesz o 50% więcej i wyrażasz na to zgodę, to
    co przy zapłacie powiesz, że zostałeś oszukany ? Jeszcze raz podkreślam,AC
    to umowa dobrowolna jak inne zawierane w tym kraju i zazwyczaj w ogólnych
    warunkach nie ma drobnych literek więc wystarczy czytać i mieć wyobraźnię, a
    nie nazywać wszystkich złodziejami bo nie pałacą jak nie ma podstaw. Sama
    nazwa instytucji nie zobowiązuje do uznawania wszystkich roszczeń
    odszkodowawczych. A agentem ubezpieczeniowym nie jestem choć licencję
    posiadam :-).
    Co do DAS-a, to za darmochę Ci nie pomogli, a dla ścisłości należą do grupy
    ERGO jak i ERGO Hestia.

    Sławek