  • 31. Data: 2006-04-05 14:18:06
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Jakbys nie zakumal, to objasniam - ta figura retoryczna to 'przenośnia' ...

    Zakumalem. Tylko nie zakumalem analogii.
    Witek pisal o pobiciu, czyli ktos komus zrobil kuku. A komu zrobil kuku ten
    rowerzysta?

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 32. Data: 2006-04-05 17:20:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrne345c8.4tp.j.krzyzanowski@bilet.intercity.p
    l...

    Mysl troche!

    Ten osobnik akurat nie ma czym. Spójrz na nick.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 33. Data: 2006-04-05 17:23:32
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    wiadomości news:03042006.4AAD1DA9@budzik61.poznan.pl...

    >Tym bardziej ze jak przypomniał Andrzej Lawa jezeli kara bedzie
    > wykonana do konca i zakaz bedzie obowiazywał rok, to chłopak bedzie musiał
    > raz jeszcze przystepowac do egzaminu, jeszcze raz wyrabiac PJ

    Bzdura zasłyszana w maglu.
    Aby załapać się na powtórny egzamin zakaz musi być DŁUŻSZY niż 12 miesięcy.

  • 34. Data: 2006-04-05 17:45:33
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Krzyzanowski" <j...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:slrne37k9j.2gl.j.krzyzanowski@localhost.localdo
    main...

    > Zakumalem. Tylko nie zakumalem analogii.
    > Witek pisal o pobiciu, czyli ktos komus zrobil kuku. A komu zrobil kuku
    > ten
    > rowerzysta?

    Prawu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 35. Data: 2006-04-05 19:44:32
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał:

    > A kolega rowerzysta w kogos walnal?

    Naruszył bezpieczeństwo komunikacji, które jest dobrem chronionym
    prawnie. Gdyby walnął, popełniłby inne przestępstwo, zagrożone wyższą
    karą.

    Hint: usiłowanie zabójstwa też jest karalne, nawet jak się potencjalnej
    ofiary nie uda "walnąć".

    -------------------+
    -------------------+

  • 36. Data: 2006-04-05 19:46:11
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    r...@w...pl napisał:
    > EEE jadac rowerem nie potrzebował mieć PJ,
    > nawet jesli je miał to nie musiał sie przyznawac, ani nawet mieć go przy
    > sobie, wtedy by mu nie zabrali,jakby doszli ze jednak posiada, to zawsze mogl
    > przecież zgubić lub zostac okradzionym

    Nieprzyznanie się do posiadania PJ nie przeszkadza sądowi w orzeczeniu
    zakazu kierowania pojazdami. Ani w wyciągnięciu surowych konsekwencji
    wobec osoby, która mimo zakazu z PJ korzysta.

    -------------------+
    -------------------+

  • 37. Data: 2006-04-05 21:24:19
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    SQLwysyn <s...@s...pl> napisali:

    > Prawu.

    Wlasnie dyskutujemy o tym, czy to prawo jest sensowne.
    Czy rowerzysta po dwoch piwach na bocznej gruntowce powinien byc tak samo
    karany, jak kierowca na ruchliwej ulicy w miescie?

  • 38. Data: 2006-04-05 21:43:29
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisali:

    > Hint: usiłowanie zabójstwa też jest karalne, nawet jak się potencjalnej
    > ofiary nie uda "walnąć".

    Rany, ten rowerzysta nie usilowal nikogo zabic, ani rozjechac.
    A zagrozenie w ruchu stanowi takie jak pieszy.

  • 39. Data: 2006-04-05 21:56:04
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    badzio <b...@n...skreslic.epf.pl> napisali:
    > A najprostsze, najbardziej sprawiedliwe rozwiazanie jest rownoczesnie
    > najprostsze - granica 0%%. Nie bedzie wtedy dyskusji ze jeden mial 0.49
    > a drugi 0.51

    Nie. Najprostsze rozwiazanie, to brak takich durnych granic.
    Powinna byc sprawdzana sprawnosc psychomotoryczna.
    Co za roznica, czy ktos sobie ja obnizyl za pomoca alkoholu, dragow,
    nieprzespanej nocy, czy sutego posilku.
    Kto stwarza wieksze zagrozenie - wspomniany rowerzysta, czy dziadzi z
    okularami jak denka od butelek w zardzewialym Polonezie?

  • 40. Data: 2006-04-05 21:57:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

> [...]
    > zakazu kierowania pojazdami. Ani w wyciągnięciu surowych konsekwencji
    > wobec osoby, która mimo zakazu z PJ korzysta.

    Ale ryzyko wpadki dosc znikome.