  • 1. Data: 2006-04-03 07:10:58
    Temat: Towar zapłacony - firmy brak
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Kolega ma problem...
    Jako osoba prywatna w firmie towar i zapłacił za niego z góry. Ma dokumenty
    potwierdzające to. Nie wiem, czy ma umowę z firmą.
    Po tygodniu do firmy wszedł komornik i zajął konta i majątek.
    Firma została zlikwidowana. Kolega towaru nie ma.
    Co ma teraz zrobić w pierwszej kolejności?

    3mcie się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 2. Data: 2006-04-03 08:14:17
    Temat: Re: Towar zapłacony - firmy brak
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Waldemar "Jakec" Bulkowski wrote:

> [...]
    > Firma została zlikwidowana. Kolega towaru nie ma.
    > Co ma teraz zrobić w pierwszej kolejności?

    1. Zastanowić się czy kwota jest warta wysiłku.
    2. Sprawdzić jaka była forma prawna firmy. Jeśli np była to działalność
    gospodarcza osoby fizycznej, to jej likwidacja nie ma żadnego znaczenia.
    3. W zależności od wyniku punktu 2 podjąć dalsze kroki....

  • 3. Data: 2006-04-03 09:48:59
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Mon, 03 Apr 2006 10:14:17 +0200, jureq napisał(a):

    > 1. Zastanowić się czy kwota jest warta wysiłku.

    Ponad 2000 zł, więc warta...

    > 2. Sprawdzić jaka była forma prawna firmy. Jeśli np była to działalność
    > gospodarcza osoby fizycznej, to jej likwidacja nie ma żadnego znaczenia.

    Na 99 % DG

    > 3. W zależności od wyniku punktu 2 podjąć dalsze kroki....

    Czyli?

    3mcie się.

  • 4. Data: 2006-04-03 13:38:31
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    > Na 99 % DG

    > Czyli?

    No to fakt zamknięcia działalności prawdopodobnie nie ma znaczenia. Nie
    sądzę żeby nastąpiła formalna upadłość (na koszta przeprowadzenia
    upadłości trzba mieć naprawdę dużo pieniędzy). Ustalić najpierw adres
    zamieszkania (pomoże ewidencja działalności w gminie), potem znaleźć
    czy ma jakikolwiek majątek. Jeśli tak to sąd i komornik.