  • 61. Data: 2006-04-06 19:03:24
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Nawet z górki?

    jedno pifko sobie wypiłem i juz mam wszedzie z górki... :)))
    a tak powaznie to z górki zdarzało sie nawet 65-70 ale po pijaku bym tak
    nie umiał... no i by mi sie nie chciało :)

    Jaki jest szczyt odwagi???
    Chodzić w turbanie na Manhatanie :-))

  • 62. Data: 2006-04-06 19:03:25
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > I co? Umarł twój brat od tego?

    oczywiscie nie... nawet pijak na szczescie nie umarł...
    a jak pijany rowerzysta jedzie, i nawet ktos w niego wjedzie to kierowca
    samochodu od tego umiera?

    Ironiš często pokrywa się niemożnoœć myœlenia.
    Frank Herbert

  • 63. Data: 2006-04-06 21:16:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Bo, póki nie wlezą na jezdnię, grożą jedynie zapaskudzeniem komuś
    > wdzianka, jak im się niedobrze zrobi.

    Moze sie tez zatoczyc i wepchnac kogos na jezdnie.
    Ale nie o to chodzi. Skoro mamy gradacje zagrozenia:
    kierowca > rowerzysta > pieszy i mamy roznice miedzy odpowiedzialnoscia
    pieszego i rowerzysty, to powinna byc tez chyba roznica w
    odpowiedzialnosci miedzy rowerzysta i samochodziarzem.

    . KRZYZAK .
    . Skierniewice Jesli nie masz pomyslu na 1% podatku .
    .......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl .

  • 64. Data: 2006-04-06 21:24:33
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Jacek Krzyzanowski napisał:
> [...]
    > pieszego i rowerzysty, to powinna byc tez chyba roznica w
    > odpowiedzialnosci miedzy rowerzysta i samochodziarzem.

    Gradacji dokonuje tutaj sędzia -- art. 53 kk.

    -------------------+
    -------------------+

  • 65. Data: 2006-04-08 11:28:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a b...@n...skreslic.epf.pl napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > Pewnie powinna byc inna granica dla rowerzystow jezdzacych po
    > uliczkach osiedlowych a inna glownymi arteriami miasta. I inna dla
    > kierowcow jezdzacymi po polach a inna po autostradach.
    > A najprostsze, najbardziej sprawiedliwe rozwiazanie jest rownoczesnie
    > najprostsze - granica 0%%. Nie bedzie wtedy dyskusji ze jeden mial
    > 0.49 a drugi 0.51

    granica 0 byłaby głupota poniewaz tak małe stezenia we krwi maja pomijalny
    wplyw na zachowanie człowieka.
    Co do rozgraniczenia jazdy na rowerze i samochodem - pomysl sobie na co
    wplywa alkohol w twojej krwi - na spostrzegawczosc, szybkosc reakcji... a
    teraz powiedz mi czy np. zwolnienie szybkosci reakcji ma takie same
    znaczenie przy jezdzie 90 km/h i 20 km/h?

    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia
    jeœli będziesz wystarczajšco szybko jeŸdził.