  • 1. Data: 2006-04-03 08:07:27
    Temat: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witajcie
    Mam prosbe o wskazanie drogi postepowania w nastepujacej sprawie.
    Mianowicie - jakis czas temu mój znajomy pojechał rowerem po piwo do
    osiedlowego sklepu. Niestety miał nieszczescie spotkac patrol policji który
    nie wyrobił dziennej normy złapanych pijanych kierowców. Zatrzymano go przy
    sklepie - dmuchanie - 0,52 promila, sprawa i odebrane prawo jazdy na rok.
    Dla znajomego była to dosc trudna sytuacja poniewaz jakis czas wczesniej
    zlikwidował swoja DG i dorabiał sobie jako kierowca.
    Pani prokurator powiedziała podczas przesłuchania, ze bedzie mógł sie
    ubiegac o zwrot PJ po pol roku. Czy to prawda? Jaki jest tryb takiego
    postepowania? Na co sie powolac? Do kogo kierowac wniosek?

    P.S. Zeby uniknac ewentualnych kometarzy o jezdzie po pijanemu od razu
    uprzedzam: chłopak jest na prawde porzadnym kierowca, nigdy nie jezdził po
    pijanemu a te 0,52 promila na rowerze na bocznej osiedlowej drodze, sami
    mam nadzieje, uznacie za przesade policji... zreszta chlopaki-radaraki
    przyznali sie ze musza kogos zlapac i koniec!

    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myœl,
    że ktoœ wbrew woli próbował będzie mnie leczyć

  • 2. Data: 2006-04-03 09:44:59
    Temat: Re: Odebrane prawo jazdy na rok
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

    wiadomości news:03042006.7EC671FE@budzik61.poznan.pl
    > Pani prokurator powiedziała podczas przesłuchania, ze bedzie mógł sie
    > ubiegac o zwrot PJ po pol roku.

    szkoda, że na tak krótko,powinni odbierać na zawsze.

    abul

  • 3. Data: 2006-04-03 10:17:11
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail'a a...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > szkoda, że na tak krótko,powinni odbierać na zawsze.

    a czytałes mojego posta?
    on jechał 10 km/h rowerem po piaszczystej, bocznej drodze majac we krwi
    0,52 promila... wlasciwie to nawet nie jechał tylko został złapany jak
    wsiada na rower...
    Zupełnie abstrahuje od prosby zawartej w moim PS...

    "Ludzie nie majš problemów, tylko sobie sami je stwarzajš"

  • 4. Data: 2006-04-03 10:58:18
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    anakonda <a...@o...pl> napisali:

    > szkoda, że na tak krótko,powinni odbierać na zawsze.

    Wracajacym piechota z imprezy tez.

    . KRZYZAK ############ UWAGA! ################.
    . Skierniewice ####################################.
    ......................... http://www.pomocdladominiki.com.pl ..

  • 5. Data: 2006-04-03 11:07:26
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.04.2006, o godzinie 11.44.59, na pl.soc.prawo, anakonda napisał(a):

    > szkoda, że na tak krótko,powinni odbierać na zawsze.

    Nie ma to jak szaleńcza jazda na rowerze. ;)
    BTW czy można odebrać prawo jazdy za jazdę na rowerze?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 6. Data: 2006-04-03 12:08:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Habeck Colibretto wrote:

    > BTW czy można odebrać prawo jazdy za jazdę na rowerze?

    Nie. Natomiast sąd może orzec zakaz kierowania pojazdami, jak w tym
    przypadku.

  • 7. Data: 2006-04-03 13:10:25
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "anakonda" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości news:03042006.7EC671FE@budzik61.poznan.pl
    >
    > szkoda, że na tak krótko,powinni odbierać na zawsze.

    Zgadzam się z tobą. W Niemczech po złapaniu zabierają prawko na zawsze, a w
    Japonii zabierają furę. W Polsce ewidentnie są łagodne przepisy.

  • 8. Data: 2006-04-03 13:10:56
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.04.2006, o godzinie 14.08.04, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Nie. Natomiast sąd może orzec zakaz kierowania pojazdami, jak w tym
    > przypadku.

    Przepraszam - laik jestem - ale na jakiej podstawie można zabrać prawo
    jazdy kategorii B za jazdę po pijaku na rowerze? W końcu do jazdy na
    rowerze prawko potrzebne chyba nie jest.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 9. Data: 2006-04-03 13:12:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Habeck Colibretto wrote:

    > Przepraszam - laik jestem - ale na jakiej podstawie można zabrać prawo
    > jazdy kategorii B za jazdę po pijaku na rowerze? W końcu do jazdy na
    > rowerze prawko potrzebne chyba nie jest.

    Teraz też jesteś "pod wpływem", że nie umiesz przeczytać, co się do
    ciebie pisze?

  • 10. Data: 2006-04-03 13:34:41
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.04.2006, o godzinie 15.12.37, na pl.soc.prawo, Andrzej Lawa
    napisał(a):

    > Teraz też jesteś "pod wpływem", że nie umiesz przeczytać, co się do
    > ciebie pisze?

    Tak, wypiłem właśnie kilka litrów czystej i nic nie rozumiem.
    Autor tytułowego posta pisał o odebraniu PJ a nie zakazie kierowania - Ty
    napisałeś, że PJ nie może zostać odebrane za jazdę na rowerze. Przeczytanie
    x tego co napisałeś naprawdę nie pomoże mi zrozumieć, czy masz na myśli
    odebranie PJ czy zakaz kierowania.
    Inaczej bo widać nie tylko ja jestem po spożyciu - czy zakaz kierowania
    jest równoznaczny z odebraniem PJ i na jakiej podstawie może mi zostać
    odebrane PJ na samochód jeżeli jadę rowerem po pijaku a do jazdy rowerem PJ
    nie jest potrzebne?

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*