  • 1. Data: 2006-04-03 06:52:11
    Temat: Komornik.
    Od: "Szczepan" <s...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jakiś czas temu wygrałem sprawę w sądzie pracy. Chodziło o zaległe
    wynagrodzenie. Pracodawca mimo wyroku nie kwapi się z wypłatą.

    Jaka jest procedura oddania sprawy do komornika?
    Czy muszę szukać komornika tam gdzie mieszka pracodawca czy u "siebie"
    (mieszkamy w innych miastach 100km)?
    Jakie poniosę koszta?
    Jak długo mogę zwlekać z oddaniem sprawy do komornika, czy jest na to
    określony czas od wydania wyroku (przedawnienie)?
    Na co szczególnie zwrócić uwagę przy tego typu sprawie?

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-04-03 08:40:02
    Temat: Re: Komornik.
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Szczepan" <s...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > Jaka jest procedura oddania sprawy do komornika?

    Składasz komornikowi wniosek o wszczęcie egzekucji oraz wyrok (czy co
    tam masz) z klauzulą wykonalności.

    > Czy muszę szukać komornika tam gdzie mieszka pracodawca czy u "siebie"
    > (mieszkamy w innych miastach 100km)?

    Tam gdzie mieszka/ma siedzibę pracodawca.

    > Jakie poniosę koszta?

    Na znaczki, telefon...

    > Jak długo mogę zwlekać z oddaniem sprawy do komornika, czy jest na to
    > określony czas od wydania wyroku (przedawnienie)?

    10 lat.

  • 3. Data: 2006-04-06 14:45:36
    Od: "K.Mackiewicz" <drynda@[nospam]o2.pl>

    Goomich napisał(a):
> [...]
    > tam masz) z klauzulą wykonalności.

    > Tam gdzie mieszka/ma siedzibę pracodawca.

    ewentualnie kosztu na dojazd, zapytanie do zus/us