  • 1. Data: 2006-04-03 06:41:25
    Temat: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: DeeCann <d...@o...pl>

    Pytanie moje tyczy sie zaparkowanych samochodow centralnie na sciazkach
    rowerowych. Jezdzilem przez weekend i pare mi sie w telefonie uzbieralo.
    Tak sie zastanawiam czy tego typu fotki moge umiescic na stronce ...
    zauzmy ze jakas prywatna? Czy musza byc zakryte jego numery? Ewentualnie
    czy moge poinformowac pana szanownego kierowce ( np. kartka za szybka )
    gdzie moze znalezc swoje zdjecie. Co w przypadku kiedy samochod posiada
    drukowana reklame ( adres, nazwa firmy ).
    Jesli ktos chce zadac pytanie "a po co to?" to odpowiadam krotko: chodzi
    o taka prywatna lecz technicznie udostepniona w necie kolekcje miejsc w
    miescie na ktore trzeba stanowczo uwazac.

    Pokój&Rytm
    <.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
    <.: -- Chcieć to móc -- :.>

  • 2. Data: 2006-04-03 07:08:10
    Temat: Re: fotki zle zaparkowanych samochodow
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    DeeCann napisał(a):
> [...]
    > o taka prywatna lecz technicznie udostepniona w necie kolekcje miejsc w
    > miescie na ktore trzeba stanowczo uwazac.

    Oczywiście - samochód to nie wizerunek osoby który podlega ochronie.
    Jest nawet taka jedna strona http://www.nieparkuj.pl/

  • 3. Data: 2006-04-03 10:34:17
    Od: DeeCann <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Oczywiście - samochód to nie wizerunek osoby który podlega ochronie.
    > Jest nawet taka jedna strona http://www.nieparkuj.pl/

    Znakomicie ;)

    Pokój&Rytm
    <.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
    <.: -- Chcieć to móc -- :.>

  • 4. Data: 2006-04-03 11:23:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    DeeCann wrote:

    > Tak sie zastanawiam czy tego typu fotki moge umiescic na stronce ...

    Jasne!

    > zauzmy ze jakas prywatna? Czy musza byc zakryte jego numery? Ewentualnie

    Wręcz przeciwnie - powinny być wyeksponowane ;->

    > czy moge poinformowac pana szanownego kierowce ( np. kartka za szybka )
    > gdzie moze znalezc swoje zdjecie. Co w przypadku kiedy samochod posiada
    > drukowana reklame ( adres, nazwa firmy ).

    Sugerowałbym informowanie straży miejskiej.

  • 5. Data: 2006-04-03 11:38:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    DeeCann napisał(a):
    > Ewentualnie
    > czy moge poinformowac pana szanownego kierowce ( np. kartka za szybka )
    > gdzie moze znalezc swoje zdjecie.

    Gdyby podczas tego informowania bluzgał szpetnie, to zawsze możesz
    powiedzieć że dźwięk się również nagrywa ;)

  • 6. Data: 2006-04-03 11:51:16
    Od: DeeCann <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Gdyby podczas tego informowania bluzgał szpetnie, to zawsze możesz
    > powiedzieć że dźwięk się również nagrywa ;)

    Hehe, generalnie chodzi o to zeby takie foteczki zamiescic na stronie a
    Panu szanownemu wrzucac wlepke na szybke z adresem strony www na ktorej
    moze podziwiac swoje dzielo ;)

    Pokój&Rytm
    <.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
    <.: -- Chcieć to móc -- :.>

  • 7. Data: 2006-04-03 19:07:04
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    DeeCann napisał(a):

    > Hehe, generalnie chodzi o to zeby takie foteczki zamiescic na stronie a
    > Panu szanownemu wrzucac wlepke na szybke z adresem strony www na ktorej
    > moze podziwiac swoje dzielo ;)

    Polecam takie wlepki z samoprzylepnego papieru do robienia plomb
    gwarancyjnych - nie da się zerwać, a tylko się łupie po kawałeczku ;)

  • 8. Data: 2006-04-03 19:16:31
    Od: DeeCann <d...@o...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    > Polecam takie wlepki z samoprzylepnego papieru do robienia plomb
    > gwarancyjnych - nie da się zerwać, a tylko się łupie po kawałeczku ;)

    No wlasnie juz zaczynam poszukiwania dokladnie czegos takiego.

    Pokój&Rytm
    <.: dee.bart (at) op (dot) pl :.>
    <.: -- Chcieć to móc -- :.>

  • 9. Data: 2006-04-03 19:40:05
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> napisał:

    >samoprzylepnego papieru do robienia plomb gwarancyjnych
    Podpowiesz gdzie go można kupić ? :-)

    --
    Artur Golański

  • 10. Data: 2006-04-04 00:02:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz Pyra [###h...@s...spam.spam.###] napisał:

    > Polecam takie wlepki z samoprzylepnego papieru do robienia plomb
    > gwarancyjnych - nie da się zerwać, a tylko się łupie po kawałeczku
    ;)

    A jak właściciel samochodu powiadomi o uszkodzeniu mienia? Zdjęcie
    nalepki zleci wyspecjalizowanej firmie za 300 zł :-) Ja bym pozostał
    przy kartce za wycieraczką. Skutek zamierzony odniesie, a po co autor
    słusznej inicjatywy ma się włóczyć po sądach i udowadniać, że nie jest
    żółwiem.