  • 51. Data: 2007-04-27 09:21:35
    Temat: Re: Ochroniarze w markecie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Miroo napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli kamery nie spuszczą klienta z "oka" to jak najbardziej.
    > Ale to mało możliwe no i może zachodzić podejrzenie udziału
    > wspólnika w zdarzeniu, który przekazał przedmiot...
    > Moim zdaniem łatwiej w naszym kraju upupić niewinnego niż
    > skazać winnego. Wszystko zależy od chęci i wpływów upupiającego..
    > Ale ja z natury jestem pesymistą i to w wiecznej depresji :)

    nie wiem jak Ty ale ja bym sk. scigal do konca zycia, 24/h nie bedzie
    miec towarzyszy w postacvi kolegow z ochrony. A zeznanie zawsze mozna
    zmienic.

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 52. Data: 2007-04-27 10:04:04
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Johnson napisał:

    > W archiwum grupy.

    Dzięki, mistrzu. Już biegnę czytać wszystkie Twoje posty...

    Około 3 970 wyników dla group:pl.soc.prawo
    author:j...@n...pl

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 53. Data: 2007-04-27 10:19:13
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > Dzięki, mistrzu. Już biegnę czytać wszystkie Twoje posty...
    >
    > Około 3 970 wyników dla group:pl.soc.prawo
    > author:j...@n...pl

    może wpisz jeszcze haslo ktore cie interesuje

  • 54. Data: 2007-04-27 10:30:31
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Sowiecki Agent napisał:

    > może wpisz jeszcze haslo ktore cie interesuje

    Np. jakie? Próbowałem "market", "markecie", "podstawa", "prawna",
    "ochrona", "ochroniarze" i nic. Jedyne co znajduje to ten wątek
    i wątek o fotografowaniu w marketach.

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 55. Data: 2007-04-27 10:30:52
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Wojaczyński pisze:

    > Około 3 970 wyników dla group:pl.soc.prawo
    > author:j...@n...pl

    No i co ja to poradzę ?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 56. Data: 2007-04-27 10:32:11
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Wojaczyński pisze:

    > Np. jakie? Próbowałem "market", "markecie", "podstawa", "prawna",
    > "ochrona", "ochroniarze" i nic. Jedyne co znajduje to ten wątek
    > i wątek o fotografowaniu w marketach.

    I właśnie o ten wątek chodzi (jak pamiętam) ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 57. Data: 2007-04-27 10:41:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Wojaczyński wrote:

    > W tym wątku pisałeś? Czy w jakimś innym? Czy na innej grupie?
    > Czy na swoim blogu? Może na jakimś forum?

    Nie ma podstawy prawnej. Johnson udaje tylko tajemniczą twarz w lufciku.
    Ciekawe tylko, dlaczego tak usilnie wspiera megalomanię cieciów ;->

  • 58. Data: 2007-04-27 10:56:49
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@p...pl>

    Johnson napisał:

    > I właśnie o ten wątek chodzi (jak pamiętam) ...

    Ten wątek prześledziłem i nigdzie nie widzę podanej przez Ciebie
    podstawy prawnej. Może Message-ID?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 59. Data: 2007-04-27 11:34:58
    Od: Sebcio Łastowski <s...@n...com>

    Johnson pisze:

    > I właśnie o ten wątek chodzi (jak pamiętam) ...

    Naklepaliście z Jackiem kilkanaście postów a Ty zamiast uciąć to jednym
    linkiem, produkujesz kolejne. Co do pamięci to masz z nią spory problem,
    bo w tym wątku nie podałeś żadnej podstawy prawnej uzasadniającej Twoje
    stanowisko a sam wątek ma raptem niewiele ponad 24 godziny...

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio Łastowski * Gdańsk, PL

  • 60. Data: 2007-04-27 11:41:28
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Sebcio Łastowski pisze:

    > Naklepaliście z Jackiem kilkanaście postów a Ty zamiast uciąć to
    > jednym linkiem, produkujesz kolejne.

    Nie prowadzę spisu swoich postów ...

> [...]
    podstawy prawnej
    > uzasadniającej Twoje stanowisko a sam wątek ma raptem niewiele ponad 24

    Nie będę pisał tego samego co miesiąc.
    Może Kam-wi się będzie chciało :) ?

    W dodatku tego co inni nie za bardzo potrafią pokapować.
    Jak kogoś interesuje moje zdanie to niech sobie poszuka. Jest tam
    podstawa prawna ...
    a kto chce wierzyć w to piszą inni to niech sobie wierzy, mi tam
    naprawdę wszystko jedno.

    A poza tym w TYM wątku spytałem tylko jak sens ma upieranie się, że
    plecaka się nie pokażę. Zainteresował mnie tylko aspekt psychologiczny.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com