  • 1. Data: 2007-04-26 07:20:54
    Temat: zwrot towaru
    Od: "Maaciek" <m...@e...pl>

    witam
    gdzie moge znalezc zapis odnosnie zwrotu zakupionego towaru ktory
    przysluguje kupującemu w ciagu jak mnie pamiec nie myli 3 dni?

  • 2. Data: 2007-04-26 07:25:26
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    > gdzie moge znalezc zapis odnosnie zwrotu zakupionego towaru ktory przysluguje
    > kupującemu w ciagu jak mnie pamiec nie myli 3 dni?

    zalezy w jaki sposób kupiłeś - jak w sklepie to na drzewo
    jak przez internet to poza małymi wyjątkami masz 10 dni na zwrot

  • 3. Data: 2007-04-26 09:24:07
    Od: "Maaciek" <m...@e...pl>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Maaciek" <m...@e...pl> napisał w wiadomości
    >
    > zalezy w jaki sposób kupiłeś - jak w sklepie to na drzewo

    w sklepie...

  • 4. Data: 2007-04-26 09:28:45
    Od: "m" <l...@w...pl>

    > Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > w sklepie...
    To przykro mi ale nie ma podstaw prawnych do zwrotu towaru.
    Chyba że jest to sklep internetowy i złożyłes zamówienie za pośrednictwem
    internetu a nie bezpośrednio w siedzibie sklepu;)

  • 5. Data: 2007-04-26 09:37:26
    Od: "Maaciek" <m...@e...pl>

    > To przykro mi ale nie ma podstaw prawnych do zwrotu towaru.
    > Chyba że jest to sklep internetowy i złożyłes zamówienie za pośrednictwem
    > internetu a nie bezpośrednio w siedzibie sklepu;)

    no niestety kupowalem w zwyklym sklepie :/
    sprobuje moze sie uda choc myslalem ze jest to normalna procedura
    dzieki za uświadomienie