  • 1. Data: 2007-04-26 11:32:09
    Temat: nagrywanie bez zgody
    Od: l...@o...pl (Anna Lewczuk)

    czy bawiąc sie na programch- komunikatorach typu platal i inspik mozna
    nagrywac co mówa osoby na forum? czy grozi kara za nagranie jego glosu
    bez wyraznej zgody? Ktos nagral jak mowe , mi sie to nie podba , chcilabym
    wiedzec czy jest za to jakas kara? czy takie nagranie nielagalne moze byc
    dowodem w sądzie?

    --
    Wyslano z serwisu -> http://www.dokumenty.org

  • 2. Data: 2007-04-26 11:58:42
    Temat: Re: nagrywanie bez zgody
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Anna Lewczuk porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy bawiąc sie na programch- komunikatorach typu platal i inspik mozna
    > nagrywac co mówa osoby na forum?
    Tak (zakladajac ze jest sie uczestnikiem tej rozmowy)
    > czy grozi kara za nagranie jego glosu
    > bez wyraznej zgody?
    Nie
    > Ktos nagral jak mowe , mi sie to nie podba ,
    > chcilabym wiedzec czy jest za to jakas kara?
    Zadna
    > czy takie nagranie
    > nielagalne moze byc dowodem w sądzie?
    Dowodem w sadzie bedzie to, co sad uzna za dowod. Polska to nie ameryka,
    zeby nie uznawano dowodow zdobytych nielegalnie.
    I nagranie bedzie legalne.
    Wszystko masz w archiwum
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-04-26 12:38:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Anna Lewczuk wrote:
> [...]
    > bez wyraznej zgody? Ktos nagral jak mowe , mi sie to nie podba ,
    > chcilabym wiedzec czy jest za to jakas kara? czy takie nagranie

    Zapraszamy do archiwum.

  • 4. Data: 2007-04-26 13:04:33
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Anna Lewczuk" <l...@o...pl> napisał
    > czy bawiąc sie na programch- komunikatorach typu platal i inspik mozna
    > nagrywac co mówa osoby na forum? czy grozi kara za nagranie jego glosu

    Możesz nagrywać wszystko, do czego masz legalny dostęp, w czym
    uczestniczysz. Nie wolno łamać zabezpieczeń, podsłuchiwać itp.

  • 5. Data: 2007-04-26 20:29:12
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    badzio pisze:

    > Dowodem w sadzie bedzie to, co sad uzna za dowod. Polska to nie ameryka,
    > zeby nie uznawano dowodow zdobytych nielegalnie.
    > I nagranie bedzie legalne.
    > Wszystko masz w archiwum

    Obawiam się, że ta teza od dziś będzie musiała być "nieco"
    zmodyfikowana. Przynajmniej co do podsłuchów zakładanych ustawowo.

    http://wiadomosci.onet.pl/1526296,11,1,0,120,686,ite
    m.html

    M.

  • 6. Data: 2007-08-10 15:45:41
    Od: "Jan Werbiński" <j...@j...com>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Anna Lewczuk" <l...@o...pl> napisał
    >
    > Możesz nagrywać wszystko, do czego masz legalny dostęp, w czym
    > uczestniczysz. Nie wolno łamać zabezpieczeń, podsłuchiwać itp.

    Nagrywać tak, ale zapoznawać się z treścią już nie zawsze.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2007-08-10 16:52:02
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Fajnie, zacznij nagrywać rozprawę sądową,,,
    JaC

    -----