  • 1. Data: 2007-04-26 06:00:30
    Temat: Dobry adwokat z Lublina
    Od: "miffy" <m...@m...mi>

    Witam

    Czy ktoś z was może polecić jakiegoś dobrego adwokata z Lublina, który by
    kompetentnie
    potrafił pomóc w sprawie spadkowej (tzn wygrał tą sprawę ;) Po dużej krótce
    chodzi o to, że był testament a po jakimś czasie jeden z ustaowoych
    spadkobierców "obudził się" i żąda zachowka, który już dostał, twierdząć, że
    mieszkanie, które było przedmiotem spadku, było luksusowe, wyposazone w
    super sprzęty i warte ponad 2
    razy tyle, ile było warte w rzeczywistości (a tak naprawde stare mieszkanie
    starszej, samotnej osoby na 4 piętrze z 4 z lat 70-tych).
    Myślałam, że sprawa jest prosta do wygrania, jako że wydawało się jasne, że
    powód szuka łatwego sposobu na wyłudzenie kasy ale...fałszywe zeznania jego
    świadków itp... Poszłam więc do pierwszego lepszego adwokata ale okazał sie
    za mało asertywny itp I niestety przyszedł czas na apelację tak więc szukam
    kogoś, kto specjalizuje sie w takich sprawach.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-26 06:08:00
    Temat: Re: Dobry adwokat z Lublina
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    miffy pisze:

    > I niestety przyszedł czas na apelację tak więc szukam kogoś, kto specjalizuje sie w
    takich sprawach.

    Jak to apelacja to pewnie już za późno ...

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-26 07:09:04
    Od: "miffy" <m...@m...mi>

    > Jak to apelacja to pewnie już za późno ...

    Dlaczego?

    Sędzie popełniła wiele znaczących błędów m in to, że obliczyła zachowek od
    całości mieszkania, a przedmiotem sprawy było tylko 3/4. Nie znam sie na tym
    wszystkim aż tak dobrze ale sprawa ma przejść do sądu wyższej instancji czy
    jak to się tam nazywa i proces znów ma się toczyć, znów mają być rozprawy,
    wzywani świadkowie itp.
    Czy to oznacza, że nie mogę zmienić adwokata? :|

  • 4. Data: 2007-04-26 09:46:28
    Od: marg <m...@m...pl>

    Zadzwoń do kancelarii dziekana Estreicha. Jego nazwisko robi na sędziach
    wrażenie ;) I trzymaj się z dala od Zespołu Adwokackiego nr 3

    --
    Marg

    >**< Suma inteligencji na planecie jest stała, liczba ludności rośnie.
    Aksjomat Cole'a >**<

  • 5. Data: 2007-04-26 10:09:46
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    miffy pisze:

> [...]
    > jak to się tam nazywa i proces znów ma się toczyć, znów mają być rozprawy,

    Choćby dlatego że świadkowie winni być zgłaszani przed sądem I instancji
    - art. 381 kpc.
    Tak czy inaczej (znaczy jeśli rzeczywiście były błędy te o których
    piszesz) termin do napisania apelacji już zapewne minął. Apelację pewnie
    napisał, poprzedni adwokat, a nowy adwokat niczego już nie będzie mógł
    uzupełnić.

    > Czy to oznacza, że nie mogę zmienić adwokata? :|

    Możesz ... tylko po co? Za dużo masz pieniędzy?

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 6. Data: 2007-04-26 10:46:34
    Od: "miffy" <m...@m...mi>

> [...]
    > piszesz) termin do napisania apelacji już zapewne minął. Apelację pewnie
    > napisał, poprzedni adwokat, a nowy adwokat niczego już nie będzie mógł

    Nie wiem, na jakiej podstawie wnioskujesz, że termin minął :|
    Powiem, tak: jakby minął to bym sobie d. nie zawracała :)

    > Możesz ... tylko po co? Za dużo masz pieniędzy?

    No jak to po co? Po to, by skoro obecny nie potrafił dobrze rozegrac tej
    sprawy, to może inny okaże sie lepszy.
    Aczkolwiek nie wiem, jak sie taka sprawa odbywa. Apelacje rzeczywiście miał
    złozyc obecny adwokat ale myślałam, że w dalszym postępowaniu moge wybrac
    sobie do reprezentacji kogoś innego. Być może jestem niedoinformowana do
    końca dlatego będę wdzięczna za informacje.

  • 7. Data: 2007-04-26 11:53:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    miffy pisze:

    > Być może jestem niedoinformowana do
    > końca dlatego będę wdzięczna za informacje.

    To co adwokat gada przed sądem okręgowym (odwoławczym), to nikt (mówię o
    sądzie) tego nie słucha ...
    Często też "wygadany" adwokat "denerwuje" sąd po czas marnuje ...
    Najlepszy adwokat, to znaczy taki co dobrze napisał apelację, powinien
    ograniczyć się do stwierdzenia "popieram, apelację", wszelkie dalsze
    gadki są zazwyczaj tylko na "użytek" klienta.

    Ważne jest przede wszystkim tylko to co jest napisane w apelacji.

    Więc jeśli już płacić nowego adwokata, to nie tylko po to by sobie
    pogadał ...

    Ale to tylko moje osobiste zdanie.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 8. Data: 2007-04-26 12:06:40
    Od: "miffy" <m...@m...mi>

> [...]
    >
    > Ważne jest przede wszystkim tylko to co jest napisane w apelacji.
    >

    > Więc jeśli już płacić nowego adwokata, to nie tylko po to by sobie pogadał

    Mi też nie chodzi o to, by jedynie był wygadany. Powinien być konkretny i
    prosto udowodnić, że fakty sa faktami a reszta to kłamstwa a nie gadać aby
    pogadać.
    Czy sąd odwoławczy to sąd wyższej instancji?