  • 41. Data: 2007-04-27 07:28:10
    Temat: Re: Ochroniarze w markecie
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sowiecki Agent napisał(a):
> [...]
    .pl> napisał w

    > nie zdaż(rz?)ą spreparowac nagran :-) a ich zabezpieczenia bym sie
    > domagal, a jak wiadomo wielki brat w hipermarketach patrzy...

    poza tym domagal bym sie sprawdzenia odciskow na tym przedmiocie

    --
    http://www.niesfornazyta.pl/
    Pierwszy stacjonarny czytnik for typu phpBB/phpBBbyPrzemo (windows/linux)

  • 42. Data: 2007-04-27 07:28:43
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

  • 43. Data: 2007-04-27 07:29:24
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

  • 44. Data: 2007-04-27 07:29:50
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

  • 45. Data: 2007-04-27 08:03:01
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

  • 46. Data: 2007-04-27 08:03:32
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Jacek Wojaczyński pisze:

    > Powiedz, proszę - gdzie mam szukać tej podstawy prawnej

    W archiwum grupy.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 47. Data: 2007-04-27 08:04:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    przepraszam, program mi zdurnial

  • 48. Data: 2007-04-27 08:17:47
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:f0s8k1$jna$1@inews.gazeta.pl...
    > nie zdaż(rz?)ą spreparowac nagran :-) a ich zabezpieczenia bym sie
    > domagal, a jak wiadomo wielki brat w hipermarketach patrzy...

    A dlaczego myślisz, że to będzie na jakiejś taśmie? Nie będzie.
    Brak twoich odcisków palców nie bardzo może być dowodem.
    Odciski palców ochroniarza też nie.
    O ile ochroniarze nie są głupi - naprawdę ciężko będzie się wybronić.
    Miroo

  • 49. Data: 2007-04-27 08:32:30
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Miroo" <m...@R...o2.pl> napisał
    > A dlaczego myślisz, że to będzie na jakiejś taśmie? Nie będzie.

    A odtworzenie zapisu kamer rejsestrujących pobyt w sklepie na których nic
    nie będzie (zakładam, że zarejestrują cały pobyt w sklepie) nie pozwoli
    obalić podejrzenia ze znalezionego towaru w kapturze?

  • 50. Data: 2007-04-27 08:34:16
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    Użytkownik "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A odtworzenie zapisu kamer rejsestrujących pobyt w sklepie na których nic
    > nie będzie (zakładam, że zarejestrują cały pobyt w sklepie) nie pozwoli
    > obalić podejrzenia ze znalezionego towaru w kapturze?

    Jeśli kamery nie spuszczą klienta z "oka" to jak najbardziej.
    Ale to mało możliwe no i może zachodzić podejrzenie udziału
    wspólnika w zdarzeniu, który przekazał przedmiot...
    Moim zdaniem łatwiej w naszym kraju upupić niewinnego niż
    skazać winnego. Wszystko zależy od chęci i wpływów upupiającego..
    Ale ja z natury jestem pesymistą i to w wiecznej depresji :)
    Miroo