  • 41. Data: 2017-10-10 18:36:56
    Temat: Re: Obrona konieczna - granice. Ex zagajenie
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Tylko Robercie - czy jak podejrzany nie bedzie poslem, to prokuratura
    > bedzie rownie chetna w tlumaczeniu?

    Trudno mi tu z tym poglądem polemizować.

    > Poza tym czy przed takim zamachnieciem nie nalezy sie odruchowo
    > zaslonic, tylko walic w pysk ?

    Toteż dlatego się zastanawiali nad ewentualnym przekroczeniem.

    > No, w sumie - skutecznie sie obronil, wiec odruch dobry :-)

    No widzisz :-D

    > Jakos jednak karetka i policja sie znalazly na miejscu, wiec chyba nie
    > mozna mowic o nieudzieleniu pomocy.

    No i dlatego dziennikarz właśnie pisze bzdury.

    > A mogl sp* ... i tez nie byloby swiadkow :-)
    A nie uciekł.

  • 42. Data: 2017-10-10 19:37:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

    >Trudno mi tu z tym poglądem polemizować.

    >Toteż dlatego się zastanawiali nad ewentualnym przekroczeniem.

    >No widzisz :-D

    Ale przekroczenie przy okazji bylo, skoro pacjent zmarl :-)

    >A nie uciekł.

    No ba, a co mial uciekac, jesli Ziobro swoj, MSW swoj, prezydent swoj
    :-)

    Poza tym jesli dobrze rozumiem, to pacjent wtedy jeszcze zyl, wiec
    mozna bylo mowic tylko o lekkim naduzyciu sily, bo czy o pobiciu ?

    J.

  • 43. Data: 2017-10-10 23:19:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 10-10-17 o 19:37, J.F. pisze:

    > Ale przekroczenie przy okazji bylo, skoro pacjent zmarl :-)

    Przekroczenie obrony rozpatruje się nie po skutkach, tylko działaniu.
    Normalnym następstwem jednokrotnego przywalenia w szczękę napastnikowi
    na pewno nie jest jego śmierć.

    > No ba, a co mial uciekac, jesli Ziobro swoj, MSW swoj, prezydent swoj :-)
    > Poza tym jesli dobrze rozumiem, to pacjent wtedy jeszcze zyl, wiec mozna
    > bylo mowic tylko o lekkim naduzyciu sily, bo czy o pobiciu ?

    Jakim nadużyciu.Pijaczek, którego podejrzewasz o pedofilie wymachuje
    rękami, to zrobił, co umiał i potrafił. Obezwładnił go jednym ciosem.
    Przecież nic nie wskazuje na to, że jakoś go "pacyfikował".

  • 44. Data: 2017-10-11 10:07:11
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 Oct 2017 14:40:02 +0200, J.F. napisał(a):

    > W stanie silnego wzburzenia ma prawo nie pamietac tak nieistotnych
    > szczegolow, co dowodzi, ze byl w stanie silnego wzburzenia :-)
    > I dowodzi, ze mimo wzburzenia zachowal sie obywatelsko :-)

    Nie chciałbym spotkać tak obywatelsko zachowującego się człowieka,
    zwłaszcza że ma niezwykłą łatwość osiągania stanu wzburzenia. Zakładam, że
    sąd zasadnie oddalił zażalenie na umorzenie postępowania, ale tak po ludzku
    facet jest odrażający.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 45. Data: 2017-10-11 10:10:54
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 10 Oct 2017 23:19:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Jakim nadużyciu.Pijaczek, którego podejrzewasz o pedofilie wymachuje
    > rękami, to zrobił, co umiał i potrafił. Obezwładnił go jednym ciosem.
    > Przecież nic nie wskazuje na to, że jakoś go "pacyfikował".

    Dziecko określiło to słowem "wymiksował", a motyw pedofilii pojawił się,
    nie wiadomo skąd, dopiero w nocy po przesłuchaniach Jackiewiczów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

  • 46. Data: 2017-10-11 10:36:40
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 11.10.2017 o 10:10, Olin pisze:

    > Dziecko określiło to słowem "wymiksował", a motyw pedofilii pojawił się,
    > nie wiadomo skąd, dopiero w nocy po przesłuchaniach Jackiewiczów.

    Ale jeżeli dobrze rozumiem Roberta, to motyw pedofilii nie ma tutaj
    żadnego znaczenia, równie dobrze to mógłby być motyw bycia nadmiernym
    kolekcjonerem znaczków czy niesprzątającym po psie.

    Mamy A który idzie do B i wszczyna utarczkę słowną. B przechodzi do
    utarczki ręcznej (lub A tak się wydaje ) i B się przed tym broni. To czy
    A sądzi o B że jest pedofilem, cyklistą czy masonem, nie ma IMO znaczenia.

    p. m.

  • 47. Data: 2017-10-11 10:50:06
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 11 Oct 2017 10:36:40 +0200, m napisał(a):

    > Ale jeżeli dobrze rozumiem Roberta, to motyw pedofilii nie ma tutaj
    > żadnego znaczenia, równie dobrze to mógłby być motyw bycia nadmiernym
    > kolekcjonerem znaczków czy niesprzątającym po psie.

    Nieśmiało zauważę, że to nie ja użyłem frazy "Pijaczek, którego

  • 48. Data: 2017-10-11 12:01:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jakim nadużyciu.Pijaczek, którego podejrzewasz o pedofilie wymachuje
    > rękami, to zrobił, co umiał i potrafił. Obezwładnił go jednym
    > ciosem. Przecież nic nie wskazuje na to, że jakoś go "pacyfikował".

    A skad ten pedofil?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

  • 49. Data: 2017-10-11 12:48:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "m" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Ale jeżeli dobrze rozumiem Roberta, to motyw pedofilii nie ma tutaj
    >żadnego znaczenia, równie dobrze to mógłby być motyw bycia nadmiernym
    >kolekcjonerem znaczków czy niesprzątającym po psie.

    Motyw w ogole nie ma znaczenia, bo wystarczy ze ktos wymachuje rekami
    i wydaje ci sie, ze chce cie uderzyc, abys mial prawo obrony.

    Tylko tak troche glupio wsiadac za kims do autobusu i żądać wezwania
    policji, bo ci sie wydaje, ze jest kolekcjonerem znaczkow :-)

    I glupio tak walic w pysk kazdego pasazera w autobusie, ktory tylko
    podniosl reke ... np zeby sie uchwytu chwycic.

    J.

  • 50. Data: 2017-10-11 16:34:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11-10-17 o 10:36, m pisze:

> [...]
    > A sądzi o B że jest pedofilem, cyklistą czy masonem, nie ma IMO znaczenia.

    Dokładnie o to mi chodzi. O obronie koniecznej przed pedofilią można by
    było mówić, gdyby dał po mordzie napastnikowi w czasie, jak obłapywał
    jego dziecko.

    Generalnie nie wiem - i nikt nie wie - jak to faktycznie wyglądało, a
    przedstawiona przez Pana Posła wersja jest spójna, prawdopodobna i
    wiarygodna. Skoro nikt nie ma dowodu na to, że to odbyło się inaczej, to
    moim zdaniem wyskakiwanie z tym odgrzewanym kotletem przez dziennikarzy
    jest brakiem profesjonalizmu.