  • 1. Data: 2017-09-27 21:37:54
    Temat: Po co by im było prawo do broni?! [przypadek z UK]
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/terrified-pensi
    oner-shot-armed-burglar-11247798

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2017-09-27 22:20:21
    Temat: Re: Po co by im było prawo do broni?! [przypadek z UK]
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 27 Sep 2017 21:37:54 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
    > http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/terrified-pensi
    oner-shot-armed-burglar-11247798

    W plecaku ? To moze nie zamierzal jej uzywac ?
    Ale sie liczy za "uzbrojony bandyta" :-)

    ciekawe czy sie dobrze domyslal ...

    milioner w starej przyczepie :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-09-27 23:00:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    Filip - ty znowu nie zrozumiałes.
    Nikt nie twierdzi ze sa sytuacje w ktorych bron moze sie przydac.
    Chodzi tylko o to ze bilans całkowity jest niestety negatywny bo co z
    tego ze raz sie przyda jak w 5 innych przypadkach zrobi krzywde przez
    przypadek.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 4. Data: 2017-09-28 06:22:05
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    W dniu 27.09.2017 o 21:37, A. Filip pisze:
    > http://www.mirror.co.uk/news/uk-news/terrified-pensi
    oner-shot-armed-burglar-11247798

    Po co to wkleiłeś po angielsku na polską grupę?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 5. Data: 2017-09-28 07:38:45
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:
    oner-shot-armed-burglar-11247798

    > W plecaku ? To moze nie zamierzal jej uzywac ?
    > Ale sie liczy za "uzbrojony bandyta" :-)

    Nie liczy się jak dobrze włamywacz był przygotowany na "eskalację"?
    Jak rozumiem w kwestii oskarżenia emeryta o zabójstwo to się liczyło.

    > ciekawe czy sie dobrze domyslal ...

    Ciemną nocą wielu ludziom łatwiej myśleć o czarnych scenariuszach, nieprawdaż?

  • 6. Data: 2017-09-28 07:44:50
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
> [...]
    > Chodzi tylko o to ze bilans całkowity jest niestety negatywny bo co z
    > tego ze raz sie przyda jak w 5 innych przypadkach zrobi krzywde przez

    Moje zdanie co do _bilansu_ jest bardzo inne.

    Ja nie uważam tego że _ja_ nie mam prawa do broni za leżące w _moim_ interesie.
    Po za tym nie widzę żadnego powodu by Polska była przewodziła Europie w
    rozbrojeniu własnych obywateli. Nawet w rozbrojonym UK i w Putinistanie
    obywatele mają ponad 5 razy więcej prywatnej broni na głowę.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2017-09-28 07:54:27
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Wiesiaczek <W...@v...pl> pisze:
    oner-shot-armed-burglar-11247798

    > Po co to wkleiłeś po angielsku na polską grupę?

    Bo wystarczająco wielu na tej grupie "spika" a kto nie "spika" może użyć
    autotłumoczenia. Mamy się ograniczać do tego co "media w Polsce" zamieszczą?

    Ja po mediach zaliczyłem zbyt wiele "tłumaczeń" dość wyraźnie
    zmieniających sens/oddźwięk "tłumaczonego" tekstu. Że to tekstach
    (po polsku) "mogących wydawać się" nacelowanymi na to jak będą inaczej
    wyglądać po serii tłumaczeń, streszczeń i rozwinięć też wspomnę.

    --
    A. Filip

  • 8. Data: 2017-09-28 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik A. Filip a...@b...pl ...

    > Moje zdanie co do _bilansu_ jest bardzo inne.

    Mam nadzieje, ze to zdanie jest spowodowane racjonalną oceną zjawiska a
    nie przemożna checia dozbrojenia obywateli jako takich...

> [...]
    > przewodziła Europie w rozbrojeniu własnych obywateli. Nawet w
    > rozbrojonym UK i w Putinistanie obywatele mają ponad 5 razy więcej

    No tak, wolna ojczyzna musi wykuwac sie w krwi...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać