  • 41. Data: 2016-05-16 09:51:49
    Temat: Re: Obowiązek zmiany hasła w programach
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2016 09:34:51 +0200, szerszen napisał(a):

    > Nie wiem w jakim banku masz konto, ale Millenium co jakiś czas wymusza zmianę
    hasła.

    W DB, już parę lat. Jak do tej pory wymuszali tylko raz, chyba po
    jakichś zawirowaniach.
    --
    Jacek
    "Wszelka izolacja jest glebą, na której wyrasta nienawiść do obcych, a

  • 42. Data: 2016-05-16 09:54:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 maja 2016 09:34:54 UTC+2 użytkownik szerszen napisał:

    > Nie wiem w jakim banku masz konto, ale Millenium co jakiś czas wymusza zmianę
    hasła.
    W mBanku nie zmieniałam już kilka(jak nie kilkanaście) lat
    Mam to samo hasło od początku
    Polbank wymuszał chyba co 2 miesiące, po zmianie na Raiffeisen już nie wymuszają
    chyba tylko sugerują zmianę hasła.

  • 43. Data: 2016-05-16 18:25:21
    Od: m <m...@g...com>

    On 16.05.2016 09:34, szerszen wrote:

    > Nie wiem w jakim banku masz konto, ale Millenium co jakiś czas wymusza zmianę
    hasła.

    Zachęca do zmiany. Mam niezmieione od ca 10 lat.

    p. m.

  • 44. Data: 2016-05-17 12:45:45
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-13 o 10:38, Liwiusz pisze:
    > Dodam jeszcze, że w moi banku samym hasłem niczego się z konta nie
    > wyprowadzi,

    Mój kolega też tak myślał, bo miał praktycznie puste konto w mbanku.
    Złodziej wziął jednym klikiem kredyt na 40 tyś i już było co wyprowadzać.

    Pozdrawiam

  • 45. Data: 2016-05-17 12:51:55
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-05-17 o 12:45, Miroo pisze:

    > Mój kolega też tak myślał, bo miał praktycznie puste konto w mbanku.
    > Złodziej wziął jednym klikiem kredyt na 40 tyś i już było co wyprowadzać.

    Bez hasła jednorazowego?

    I co dalej?

    --
    Liwiusz

  • 46. Data: 2016-05-17 12:55:35
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 17 maja 2016 12:45:53 UTC+2 użytkownik Miroo napisał:

    > Mój kolega też tak myślał, bo miał praktycznie puste konto w mbanku.
    > Złodziej wziął jednym klikiem kredyt na 40 tyś i już było co wyprowadzać.
    Jak to zrobił samym hasłem?

  • 47. Data: 2016-05-17 14:06:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 12 May 2016 20:36:43 +0200, kapitalikk <a...@g...com>
    wrote:

    >Ale zanim dane zaktuwlizuję, muszą podać pin do klucza i ewentualnie
    >inne dane płatnika. Datę założenia działalności (kurwa te dane są
    >dostępne ogólnie w CEIDG) ale program zaputowywuje o dane.
    Ciekawie jest w przypadku urzędów/instytucji państwowych gdzie trzeba
    podać tę datę startową... I za cholere nie wiadomo jaką wpisać :)

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl

  • 48. Data: 2016-05-19 15:34:44
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-05-17 o 12:55, Kris pisze:

    > Jak to zrobił samym hasłem?

    Nie znam szczegółów, ale w jakiś sposób spryciarzowi udało się przez
    infolinię zmienić numer telefonu. Podobno zrobił kilka podejść, bo nie
    od razu się udało.
    Kolega informatyk, więc potrafi zadbać należycie o bezpieczeństwo, ale
    oczywiście nie można wykluczyć, że jakiś skrypt/trojan wykradł mu
    namiary na konto.
    Nie bądźcie więc tacy pewni, bo może trafić każdego :)

    Sprawa dotyczyła co najmniej kilku pokrzywdzonych w ten sposób osób
    przez tego samego sprawcę.

    Pozdrawiam

  • 49. Data: 2016-06-02 00:05:05
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "kapitalikk"

    i pytam, Kiedy skończy się bezsensowne przekazywanie danych do
    urzędasów, którym to na gówno potrzebne.(tak se ponarzekałem na tfurcuf
    programów rządowych i rządowych portali internetowych.

    Nie ma tutaj żadnej koordynacji, współpracy.
    ---
    https://www.youtube.com/watch?v=Wx0XUU-O8v8

  • 50. Data: 2016-06-02 08:27:40
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-13 o 21:18, re pisze:
    > A ePuap mamy już z 10 lat...
    Eeeeee. Jakiś czas temu wysyłałem jakieś pisma do prokuratury, zrobiłem
    to przez ePUAP (bo czemu nie), dostałem potwierdzenie odbioru, ale w
    papierach sprawy nic się nie pojawiło. Dzwonię, pytam gdzie mój wniosek,
    a pani z rozbrajającą szczerością mówi mi, że ona wpisuje swoje nazwisko
    (chyba w login), a potem musi podać jakieś hasło i czy ja nie wiem co tu
    wpisać :-> Czy nie mógłbym jej tego wysłać po prostu mailem. Na moje
    pytanie jak sobie to wyobraża, bo nie będę przecież miał żadnego
    potwierdzenia, znów rozbrajająco stwierdziła, że przecież mogę zaznaczyć
    w programie, że chcę potwierdzenie wiadomości i ona mi kliknie, że
    odsyła potwierdzenie :-D No informatyczna masakra po prostu.

    Maciek