  • 1. Data: 2016-05-11 02:07:05
    Temat: Poczta Polska
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    Będąc na stronie Poczty Polskiej zauwaylam, że Poczta Polska zajmuję się
    także sprzedażą nieruchomości.
    http://nieruchomosci.poczta-polska.pl/
    Coś mi tu prawie wszystko nie pasuje.
    To, że Inpost przejęła Poczta Polska to dobrze, ale zastanawia mnie to
    dlaczego listonosze teraz spisują stan liczników gazowych. Dla mnie
    poczta to poczta, ale listonosze spisujący stan liczników to raczej
    jakieś nieporozumenie. Powinien bardziej uczciwie zajmować się
    dostarczaniem listów czy awiz oraz przekazów pocztowych. Często niby
    list z Inpostu był, ale się gdzieś zmył, tzn został zwrócony do np, Sądu
    jako niedostarczona przesyłka, która jest potem potraktowana przez Sąd
    jako dostarczona, a człowiek nic o tym nie wie. Panu z Inpostu ostatnio
    nie chce się wrzucić awiza pocztowego do skrzynki, list trzyma przy
    sobie, żeby potem cichaczem został odeslany do sądu. Uważam, że to jest
    perfidnie nieuczciwe, ale sądu to nie interesuje. Nikt nie ponosi winy,
    tylko osoba poszkodowana.

    --
    animka

  • 2. Data: 2016-05-11 16:25:15
    Temat: Re: Poczta Polska
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    to się nazywa strzelanie z dupy,
    oni muszą robić takie idiotyzmy bo wielkie wspólne gówno nagradza to
    grantami...

  • 3. Data: 2016-05-11 18:17:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-11 o 02:07, Animka pisze:
    > To, że Inpost przejęła Poczta Polska to dobrze,
    Wiesz coś o czym nie wiem?

> [...]
    > jakieś nieporozumenie. Powinien bardziej uczciwie zajmować się
    > dostarczaniem listów czy awiz oraz przekazów pocztowych.
    Kasa misiu, kasa. Chodzi o to, że gdy nie ma monopolu, to ceny zaczyna
    dyktować rynek. Dlatego pan listonosz nie może się zajmować tylko
    dostarczaniem listów, gdyż przy tej cenie listu nie zarobiłby na swoją
    pensję nawet gdyby dymał z tymi listami 48h dziennie. Poczta już to
    zauważyła, więc ima się różnych zajęć: handluje długopisami, książkami,
    słodyczami, spisuje liczniki, szpieguje nie płacących abonamentu rtv itp
    itd.

    Maciek

  • 4. Data: 2016-05-12 01:50:57
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-05-11 o 18:17, Maciek pisze:
> [...]
    > zauważyła, więc ima się różnych zajęć: handluje długopisami, książkami,
    > słodyczami, spisuje liczniki, szpieguje nie płacących abonamentu rtv itp

    Coraz większa bida. Nawet u listonoszy ;-)

    --
    animka