  • 241. Data: 2013-04-19 12:40:31
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Tak, strach trzeba leczyć. Homoseksualistów nie można się bać (w
    > ogólności), tylko należy im pomóc w ich chorobie.

    To nie jest choroba. Właśnie strach przed inną orientacją powoduje
    idiotyczne kwalifikowanie tego jako choroby. Podobnie jak np. leworęczności.

    > Homoseksualizm to orientacja seksualna, taka
    >
    > czy pedofilia i zoofilia?

    Wiesz, jeśli twoi partnerzy mają dojrzałość emocjonalną dziecka i
    inteligencję zwierzęcia, to ja ci bardzo współczuję...

    > Choroba to jest odstępstwo od normy

    Brednie. Wg twojej definicji nie łysiejący na starość mężczyzna jest
    chory, bo łysienie jest statystycznie normą.

    > i naturalnych zachowań, a takim

    Kolejna brednia. Zachowania homoseksualne są w naturze powszechne.

    > zachowaniem jest homoseksualizm i dlatego znalezienie bezpośredniego
    > lekarstwa na to byłoby korzystne, bo obecne techniki leczenia terapiami
    > nie zawsze są skuteczne i do tego są skomplikowane.

    Te "terapie" to pranie mózgu przez wariatów twierdzących, że ich urojeni
    przyjaciele są realni i coś im nakazują.

  • 242. Data: 2013-04-19 12:42:27
    Temat: Re: OT (naród itd)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Na to nie pozwala etyka od tysiącleci wypracowywana przez społeczeństwo.

    Ta etyka wypracowana od tysiącleci tym różni się od "etyki
    socjalistycznej", że jest dobrowolna. Sam przyznasz, że "dawaj pieniądze
    na biednych, bo jak nie, to pójdziesz do ciupy" jest pewnym novum i
    trudno nazwać to czymś innym, jak rabunkiem. Z etyką (chrześcijańską),
    na którą się powołujesz, nie ma nic wspólnego.

    --
    Liwiusz

  • 243. Data: 2013-04-19 12:47:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2013 12:42, Liwiusz pisze:

> [...]
    > trudno nazwać to czymś innym, jak rabunkiem. Z etyką (chrześcijańską),
    > na którą się powołujesz, nie ma nic wspólnego.

    Wiesz, jakby wszyscy byli uczciwi, szlachetni i mądrzy, to nie potrzeba
    by ani państw, ani pieniędzy, ani żadnej w ogóle organizacji ;)

    Ale cóż... nie ma tak łatwo.

  • 244. Data: 2013-04-19 12:48:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-19 11:41, Andrzej Lawa pisze:

    > Ale homofobia to choroba. Homoseksualizm to orientacja seksualna, taka
    > sama jak heteroseksualizm czy biseksualizm. Notabene jednym z objawów
    > homofobii jest nazywanie homoseksualizmu chorobą.

    Pieprzysz głupoty.
    Lewicowo-postępowe pranie mózgu dokonało na Tobie totalnego spustoszenia.

    Homofobia, to postawa społeczna obejmująca wyrażanie niechęci wobec
    zboczeńców ("nie lubię pedałów i nie chcę (boję się) ich bezpośredniego
    sąsiedztwa").
    Homoseksualizm, to zboczenie, choroba, która jest zaraźliwa, społecznie
    szkodliwa, ale na szczęście uleczalna (spytajcie Starowicza lub
    poszukajcie co pisał 30 lat temu) i należy ją przynajmniej leczyć. A
    chorych - izolować, żeby nie zarażali.

    Homoseksualizm jako nieprawidłowo ukierunkowany popęd seksualny jest w
    tej samej kategorii (zboczeń), co zoofilia, nekrofilia itp.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 245. Data: 2013-04-19 12:49:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-19 12:47, Andrzej Lawa pisze:

    > Wiesz, jakby wszyscy byli uczciwi, szlachetni i mądrzy, to nie potrzeba
    > by ani państw, ani pieniędzy, ani żadnej w ogóle organizacji ;)

    I nie trzeba byłoby tworzyć etyki, ponieważ byłaby tak samo naturalna
    jak chuć o poróbstwo.

    > Ale cóż... nie ma tak łatwo.

    I dlatego człowiek postępujący zgodnie z uznanymi zasadami cieszy się
    szacunkiem, a złodziej zawsze będzie w pogardzie, choćby dawał
    ukradzione pieniądze swojej ciężarnej żonie.

    --
    Liwiusz

  • 246. Data: 2013-04-19 12:50:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2013 12:48, Maruda pisze:

    > Pieprzysz głupoty.

    Kłamiesz.

    > Lewicowo-postępowe pranie mózgu dokonało na Tobie totalnego spustoszenia.

    Bredzisz.

    > Homofobia, to postawa społeczna obejmująca wyrażanie niechęci wobec
    > zboczeńców ("nie lubię pedałów i nie chcę (boję się) ich bezpośredniego
    > sąsiedztwa").

    Nie, to psychoza wynikająca z prymitywizmu umysłowego i religijnego
    prania mózgu.

> [...]
    > szkodliwa, ale na szczęście uleczalna (spytajcie Starowicza lub
    > poszukajcie co pisał 30 lat temu) i należy ją przynajmniej leczyć. A

    ROTFL

    Przenosi się drogą kropelkową? ;->

  • 247. Data: 2013-04-19 12:54:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2013 12:49, Liwiusz pisze:

    > I nie trzeba byłoby tworzyć etyki, ponieważ byłaby tak samo naturalna
    > jak chuć o poróbstwo.

    Ano fakt.

    > I dlatego człowiek postępujący zgodnie z uznanymi zasadami cieszy się
    > szacunkiem, a złodziej zawsze będzie w pogardzie, choćby dawał
    > ukradzione pieniądze swojej ciężarnej żonie.

    Mhm. Np. Robin Hood czy Janosik? ;->

  • 248. Data: 2013-04-19 13:05:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-19 12:54, Andrzej Lawa pisze:

    > Ano fakt.

    > Mhm. Np. Robin Hood czy Janosik? ;->

    No :) Słusznie Janosika za żebro powiesili ;)

    --
    Liwiusz

  • 249. Data: 2013-04-19 13:09:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2013 13:05, Liwiusz pisze:

    > No :) Słusznie Janosika za żebro powiesili ;)

    Ale lud go kochał ;)

    O, albo Kwinto....

  • 250. Data: 2013-04-19 13:22:19
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 19.04.2013 05:52, Marek Dyjor wrote:

    > w pewien sposób tak...
    >
    > bo możemy miec większy wpływ tylko nam sie nie chce...
    >

    > patrz koleś co jęczy o złej wspólnocie.

    Wiesz, racja, jak mam 20-30 ludzi to zbieram ich wszystkich i mowie co
    mam na mysli i podejmujemy decyzje.

    ale w skali kraju?

    sie tak nei da byc se szaraczkiem i miec wplyw.

    > W USA jak nie masz dużej kasy albo wielkiego sponsora to nic nie możesz.

    moge pracowac i rzad mi nie zabiera 50% tego co wypracuje.

    zen.aspx