  • 1. Data: 2013-04-17 06:37:35
    Temat: Re: Umysł wyzwolony czyli perpetuum mobile.
    Od: LeoTar <z...@g...pl>

    W dniu 2013-04-17 00:49, glob pisze:

    > W rozdziale XXV Kodeksu karnego, zatytułowanym:
    > "Przestępstwa przeciwko wolności seksualnej i obyczajności" znajduje
    > się:
    >
    > Art. 200. § 1. Kto doprowadza małoletniego poniżej lat 15 do obcowania
    > płciowego lub do poddania się innej czynności seksualnej albo do
    > wykonania takiej czynności, podlega karze pozbawienia wolności od roku
    > do lat 10.

    Dostrzegam brak argumentów z Twojej strony i chcesz mnie wystraszyć
    kodeksem karnym. Ale nawet nie rozumiesz DLACZEGO taki paragraf wpisano.

    > § 2. Tej samej karze podlega, kto utrwala treści pornograficzne z
    > udziałem takiej osoby.

    A gdzież tu pornografia ? Czy romowę o sprawach seksualnych uważasz za
    pornografię ? Czy jesteś aż tak prymitywny ?

    --
    Władek Tarnawski
    LeoTar

  • 2. Data: 2013-04-17 11:51:02
    Od: glob <r...@g...com>

    On 17 Kwi, 06:37, LeoTar <z...@g...pl> wrote:

> [...]
    >
    > A gdzież tu pornografia ? Czy romowę o sprawach seksualnych uważasz za
    > pornografię ? Czy jesteś aż tak prymitywny ?

    Pokazuje ci kim jesteś.