  • 391. Data: 2013-04-22 09:32:49
    Temat: Re: OT (naród itd) Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 22.04.2013 05:17, Marek Dyjor wrote:

    > jeszcze nie dobili do 50%, ale są już blisko.
    >
    > z drugiej strony biorąc pod uwagę że bogaci płacą niższe podatki od

    Hahahahahahahahahahahahahaha

    Kochany, zalozmy 19% podatku.

    Ile to jest 19% od miliona złotych

    A ile to jest 19% od 10 tysiecy.

    I wyjasnij mi jak bogaty placi mniejsze podatki.

    Bo chyba stosujesz jakas arytmetyke socjalistyczna...

    > średnich i biednych to być może że ci z dołu już dobili do 50%.

    zen.aspx

  • 392. Data: 2013-04-22 09:56:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Już plany na kolonizację Marsa już są. A poza tym, wybieganie tak daleko

    Utworzenie kolonii - tak. Ale transportowanie nadmiarowej populacji
    byłoby zbyt kosztowne.

    > w przód i robienie sobie teraz koło pióra jest bez sensu. Miejsca na
    > ziemi wystarczy jeszcze na wiele tysiącleci, a co będzie potem, to

    Miejsca - tak. Zasobów - nie.

  • 393. Data: 2013-04-22 10:06:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.04.2013 09:56, Andrzej Lawa pisze:

    > Utworzenie kolonii - tak. Ale transportowanie nadmiarowej populacji
    > byłoby zbyt kosztowne.

    Ja tam się nie wypowiadam tak autorytatywnie na setki czy tysiące lat w
    przód.

    > Miejsca - tak. Zasobów - nie.

    Potrzebne do życia zasoby są odnawialne.

    O których zasobach mówisz i kiedy one się mają skończyć? No i czy na
    pewno za 500 lat będą nadal potrzebne? Bo świat się zmienia. Kiedyś
    gorączka złota pchała ludzi do wielkiego szaleństwa, a teraz złoto jest
    tanie i niespecjalnie wartościowe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 394. Data: 2013-04-22 10:12:32
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.04.2013 21:43, Kris pisze:

    > Rozumiem że za karę i pod przymusem Ciebie tam zakwaterowali?

    Wiesz, mieszkanie w betonowej klatce bez przymusu oznacza chorobę umysłu.
    Przymus ekonomiczny to też przymus.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 395. Data: 2013-04-22 10:27:43
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 22.04.2013 09:32, hiki o! wrote:

> [...]
    >
    > A ile to jest 19% od 10 tysiecy.
    >
    > I wyjasnij mi jak bogaty placi mniejsze podatki.
    >
    > Bo chyba stosujesz jakas arytmetyke socjalistyczna...

    Ciagle czekam na prezentacje tej alternatywnej arytmetyki...

    zen.aspx

  • 396. Data: 2013-04-22 10:33:33
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 22.04.2013 10:27, hiki o! pisze:
    > Ciagle czekam na prezentacje tej alternatywnej arytmetyki...

    Na czacie jesteś kuźwa czy co? Godzina nie minęła, a już się pieklisz.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 397. Data: 2013-04-22 11:16:22
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > Potrzebne do życia zasoby są odnawialne.

    Nie są. Rolnictwo w tej chwili opiera się na ropie naftowej.

    Jeśli ropa naftowa się skończy i nie będzie alternatyw na paliwa oraz
    nawozów i środków ochrony roślin, to z połowę (obecnej) ludzkości trzeba
    będzie odstrzelić.

  • 398. Data: 2013-04-22 11:21:34
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-22 11:16, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli ropa naftowa się skończy i nie będzie alternatyw na paliwa oraz
    > nawozów i środków ochrony roślin, to z połowę (obecnej) ludzkości trzeba

    Co to za bzdura? Po co odstrzelać?

    --
    Liwiusz

  • 399. Data: 2013-04-22 11:42:27
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2013 11:21, Liwiusz pisze:

    > Co to za bzdura? Po co odstrzelać?

    Bo nie będą mieli co jeść.

    Obecne intensywne rolnictwo jest całkowicie zależne od ropy naftowej.

  • 400. Data: 2013-04-22 12:02:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-22 11:42, Andrzej Lawa pisze:

    > Bo nie będą mieli co jeść.

    To będą żyli biednie. Rozumiem, że w Twojej kulturze biednych nie ma, bo
    się ich odstrzeliwuje. Współczuję.

    > Obecne intensywne rolnictwo jest całkowicie zależne od ropy naftowej.

    Tak z dnia na dzień zabraknie? W miarę "braknięcia" cena będzie
    wzrastać, będzie czas na wymyślenie nowych sposobów na pozyskiwanie energii.

    --
    Liwiusz