  • 1. Data: 2013-04-16 19:19:37
    Temat: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    moja obecna wspolnota mieszkaniowa powstala w poprzednim miesiacu
    ustanowaila: fundusz remontowy, skladke ubezpieczeniowa, konto w banku itp
    itd

    ponaddto dzis sie pojawil na tablicy ogloszen nakaz likwidacji wszelkich
    anten TV przymocowanych do elewacji z przemieszczeniem ich na balkon

    wszyscy dobrze wiedze ze te balkon z wielkiej plyty sa kruche niestabilne
    itp
    kazdy z lokatorow ktory ma antene satelitarna montowal ja grube lata
    wczesniej

    czy prawo dziala wstecz? i czy wogole moge nakazac zdjecie, przemieszczenie?
    na czyj koszt?

    rozumiem iz interpretacja antena TV jest jedn. z satelitarna?

  • 2. Data: 2013-04-16 19:23:29
    Temat: Re: nakaz sciagniecia anteny z elewacji
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Tomek wrote:
> [...]
    > niestabilne itp
    > kazdy z lokatorow ktory ma antene satelitarna montowal ja grube lata

    przeciez nie każą ci tego usunać z datą wstecz tylko teraz.
    a i xxxx lat temu zawieszenie tego na elewacji zgodne z prawem nie bylo.

    i czy wogole moge nakazac zdjecie,
    > przemieszczenie?
    mogą

    > na czyj koszt?

    sasiada

    > rozumiem iz interpretacja antena TV jest jedn. z satelitarna?

    chodzi o wieszanie na elewacji. bez znaczenia czego.

    mozesz przeniesc na balkon albo na dach.
    z dachem jest tak, ze mozesz zamocowac to gdzie chesz byle nie wiercic
    dziur w dachu. Najczesciej robi sie opaske na kominie.

  • 3. Data: 2013-04-16 19:24:04
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-04-16 19:19, Tomek pisze:
    > moja obecna wspolnota mieszkaniowa powstala w poprzednim miesiacu
    > ustanowaila: fundusz remontowy, skladke ubezpieczeniowa, konto w banku

    > czy prawo dziala wstecz? i czy wogole moge nakazac zdjecie,
    To nie prawo, tylko ustalenie wspólnoty (której jesteś członkiem?).
    Takie samo "prawo" jakbyś z żoną się umówił, że macie wspólnotę w swoim
    domu, i ta wspólnota domowa ustaliła, że należy usunąć wszelkie walające
    się mieszkaniu skarpetki. Możesz protestować, możesz głosować, możesz
    pytać dlaczego i na czyj koszt...

    > przemieszczenie?
    > na czyj koszt?
    Wszystkie te pytania kieruj do swojej wspólnoty, w końcu wspólnota to
    mieszkańcy, a nie jakiś odgórny organ decyzyjny.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 4. Data: 2013-04-16 19:29:36
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Wszystkie te pytania kieruj do swojej wspólnoty, w końcu wspólnota to
    > mieszkańcy, a nie jakiś odgórny organ decyzyjny.

    dobrze ale na podstawie widzi mi sie?
    nie szykuje sie zaden remont.. a napewno nie jutro ani za 5lat
    blok ma 3 wspolnoty i jakos sie nie moge dogadac totalnie w niczym
    wiec to typowa zlosliwosc wymierzona ku lokatorom ?

    w bloku istnieje kablowka szeroko promowana
    lata to nikomu nie przeszkadzalo, teraz przeszkadzac ma?

  • 5. Data: 2013-04-16 19:42:39
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.04.2013 19:19, Tomek pisze:
    > ponaddto dzis sie pojawil na tablicy ogloszen nakaz likwidacji wszelkich
    > anten TV przymocowanych do elewacji z przemieszczeniem ich na balkon

    Ciesz się, kolega ma tak, że jemu Spółdzielnia nie pozwala nawet na
    balkonie (prezes ma układy z kablówką).

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 6. Data: 2013-04-16 19:54:24
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Ciesz się, kolega ma tak, że jemu Spółdzielnia nie pozwala nawet na
    > balkonie (prezes ma układy z kablówką).

    i co ma zyc jak za komuny
    a gdzie wolnosc wyboru, mediow internetu itp

    przeciez to sie az rozbija o sad...

    co moga zrobic jak sie nie dostosuje
    bo zamierzam to olac permanentnie

  • 7. Data: 2013-04-16 20:03:03
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 16.04.2013 19:54, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" <n...@s...pl> napisał w
    > wiadomości news:kkk2ib$2re$2@news.task.gda.pl...

    > i co ma zyc jak za komuny

    Ano żyje.

    > co moga zrobic jak sie nie dostosuje
    > bo zamierzam to olac permanentnie

    Nie wiem, tamci od kolegi przyjeżdżają wozem z wysięgnikiem, demontują
    antenę, a potem wystawiają rachunek

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 8. Data: 2013-04-16 20:08:23
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Ano żyje.

    > Nie wiem, tamci od kolegi przyjeżdżają wozem z wysięgnikiem, demontują
    > antenę, a potem wystawiają rachunek

    przeciez to kradziez mienia... niszczenie
    wezwalbym policje

    jesli ta droga silowa usuwaja instalacje

  • 9. Data: 2013-04-16 20:16:53
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@a...com>

    Użytkownik - Tomek napisał::
> [...]
    > anten TV przymocowanych do elewacji z przemieszczeniem ich na balkon
    >
    > wszyscy dobrze wiedze ze te balkon z wielkiej plyty sa kruche

    Wiele mówi się o sprzedawcach przewożących węgorze i sód...

> [...]
    > przemieszczenie?
    > na czyj koszt?
    >
    > rozumiem iz interpretacja antena TV jest jedn. z satelitarna?

    Tak na boku i poza specyfiką grupy - zaskocz, że to dla twojego dobra,
    ponieważ:

    - twoja antena utrudnia potencjalne remonty
    - twoja antena stanowi zagrożenie dla trwałości elewacji z prostej
    przyczyny - ułatwia przenikanie wody pod tynk, pracuje (wiatr) i
    najnormalniej w świecie wykrusza tynk i ocieplenie, co powoduje to co
    wcześniej. Grzybek na ścianie może i dobry (z twojego punktu widzenia) u
    sąsiada, ale u siebie już byś go nie chciał, prawdaż?
    - zaburza estetykę i najzwyczajniej szpeci. Lubisz mieszkac jak cygan?

    Nie bez powodu na zebraniu poruszono tematykę "funduszu remontowego". O
    to właśnie chodzi - zainwestowaliście kasę w mieszkanka? To trza
    wspólnie dbać, żeby ich utrzymanie kosztowało jak najmniej. A tak, temat
    funduszu remontowego wróci do ciebie wcześniej niż myślisz. Przez twoją
    zasraną antenę satelitarną.

    A było wyskoczyć z propozycją anteny zbiorczej (satelita+mux), zamiast
    stawać okoniem - podpierając się argumentem estetyki, poprawności
    montażowej, ugrałbyś te dziesięć zeta do funduszu - każdy by dołożył i
    wszyscy byliby happy.
    I mieszkalibyście w fajnym, eleganckim domu, a nie budzie obwieszonej
    blachami i kabliskami.

    Zdrówko!

  • 10. Data: 2013-04-16 20:17:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.04.2013 20:08, Tomek pisze:

    > przeciez to kradziez mienia... niszczenie
    > wezwalbym policje
    >
    > jesli ta droga silowa usuwaja instalacje

    Sytuacja jest analogiczna jak przy parkowaniu na prywatnym terenie wbrew
    zakazowi.

    Olewasz wezwania? Przyjeżdża holownik i zabiera. Na parking strzeżony.
    Dość drogi ;->