  • 11. Data: 2003-01-17 08:48:31
    Temat: Re: ODPOWIEDZIALNOSC CYWILNA za tresci publikowane w usenecie?
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <b08ejc$9uq$1@wulkan.zso5.gda.pl>, WOJSAL wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    ><EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801F620E3@jplwant00
    3.jasien.net>, Artur

    > Pod IP mozna sie podszyc. Wiec jakiz to dowod?

    Sam zaden, ale co pewnie zauwazyles nie na samym IP sie to wszystko
    opiera. A podszyc sie mozna, ale troche to wszystko zaweza sie fizycznie
    prawda? Czy tez moze chcesz powiedziec ze zawsze sie mozna podszyc?
    Pojedynczy wybryk jest MZ praktycznie nie do udowodnienia, ale bardzo
    rzadko konczy sie to na pojedynczym wybryku. Zwykle troche to trwa co w
    gro przypadkow wystarczy aby kogos namierzyc.

    > Poza tym nie wiem jaki jest biling przy laczu stalym.

    To byl przyklad.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2003-01-17 09:42:52
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    > Oczywiście abstrahuję od samych podstaw roszczenia, bowiem nie piszesz o
    co
    > chodzi dokładnie w sprawie.

    Firma turystyczna straszy mnie zlozeniem pozwu w sadzie za dzialania na
    szkode firmy. Rozmowa tel z ktoryms z czlonkow zarzadu trwala jakies 25
    minut i sporo zostalo powiedziane z jego strony, jednak malo konkretnie. Nie
    wiem, co i jak, osobiscie uwazam, ze nie maja najmniejszych podstaw do
    pozywania mnie z cokolwiek. Jak na razie wyslalem pismo z reklamacja do tej
    firmy i do ich ubezpieczalni ze zglaszam potencjalna szkode z tytulu oc.

    Za dzialalnosc na forum mnie chca scigac pozwem cywilnym? Kto decyduje, co
    jest dzialaniem na szkode firmy, a co nie? Chyba tylko sad? Nie wiem jak
    interpretowac ich zarzuty, nie dostalem nic na papierze.Uwazam, ze chcieli
    mnie nastraszyc, zebym zaprzestal publikacji na forum (watek byl przez kilka
    dni na forum w czolowce). Ok,z forum sie wycofalem, ale tylko do czasu
    otrzymania odowiedzi na swoja reklamacje. Do czego taka zabawa moze
    prowadzic, mam zdjecia z pobytu, relacje uczestnikow na pismie, mam sie dac
    zastraszyc?

    http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=19&w=4144500

    http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=19&w=4183445

    pozdrawiam

    warsik

  • 13. Data: 2003-01-17 11:42:03
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 14. Data: 2003-01-17 11:42:37
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    WOJSAL wrote:
    [..]
    > A to jest niemozliwe.

    Buacha cha cha cha cha !!!!!!!!!!!!!!!!

    Ludzie - na jakim Wy świecie żyjecie???

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/0-700_XXX.htm

  • 15. Data: 2003-01-17 11:43:13
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl>

    WOJSAL wrote:
    > O ile ktos mu to udowodni.

    Mylisz się. U nas - o ile *sędzia* uzna, że to on.

    > Oczywiscie nie oznacza to, ze Internet ma byc miejscem znieslawiania.

    To bez dwóch zdań.

    pozdrawiam
    Arek

    --