    From: "warsik" <w...@w...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ODPOWIEDZIALNOSC CYWILNA za tresci publikowane w usenecie?
    Date: Fri, 17 Jan 2003 10:42:52 +0100

    > Oczywiście abstrahuję od samych podstaw roszczenia, bowiem nie piszesz o
    co
    > chodzi dokładnie w sprawie.

    Firma turystyczna straszy mnie zlozeniem pozwu w sadzie za dzialania na
    szkode firmy. Rozmowa tel z ktoryms z czlonkow zarzadu trwala jakies 25
    minut i sporo zostalo powiedziane z jego strony, jednak malo konkretnie. Nie
    wiem, co i jak, osobiscie uwazam, ze nie maja najmniejszych podstaw do
    pozywania mnie z cokolwiek. Jak na razie wyslalem pismo z reklamacja do tej
    firmy i do ich ubezpieczalni ze zglaszam potencjalna szkode z tytulu oc.

    Za dzialalnosc na forum mnie chca scigac pozwem cywilnym? Kto decyduje, co
    jest dzialaniem na szkode firmy, a co nie? Chyba tylko sad? Nie wiem jak
    interpretowac ich zarzuty, nie dostalem nic na papierze.Uwazam, ze chcieli
    mnie nastraszyc, zebym zaprzestal publikacji na forum (watek byl przez kilka
    dni na forum w czolowce). Ok,z forum sie wycofalem, ale tylko do czasu
    otrzymania odowiedzi na swoja reklamacje. Do czego taka zabawa moze
    prowadzic, mam zdjecia z pobytu, relacje uczestnikow na pismie, mam sie dac
    zastraszyc?

    http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=19&w=4144500

    http://www2.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html