    From: Marcin Debowski <a...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ODPOWIEDZIALNOSC CYWILNA za tresci publikowane w usenecie?
    Date: Fri, 17 Jan 2003 16:48:31 +0800

    In article <b08ejc$9uq$1@wulkan.zso5.gda.pl>, WOJSAL wrote:
    > Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    ><EEB9B3E23EE5BD4A88ADDC32582636E801F620E3@jplwant00
    3.jasien.net>, Artur

    > Pod IP mozna sie podszyc. Wiec jakiz to dowod?

    Sam zaden, ale co pewnie zauwazyles nie na samym IP sie to wszystko
    opiera. A podszyc sie mozna, ale troche to wszystko zaweza sie fizycznie
    prawda? Czy tez moze chcesz powiedziec ze zawsze sie mozna podszyc?
    Pojedynczy wybryk jest MZ praktycznie nie do udowodnienia, ale bardzo
    rzadko konczy sie to na pojedynczym wybryku. Zwykle troche to trwa co w
    gro przypadkow wystarczy aby kogos namierzyc.

    > Poza tym nie wiem jaki jest biling przy laczu stalym.

    To byl przyklad.

    --
    Marcin