  • 1. Data: 2003-01-16 16:43:57
    Temat: Majątek sieci dla stoważyszenia!!!
    Od: "Maciek" <m...@...pl>

    Witam!!!
    Jak poradzić sobie z tym???
    Jest sieć zrobiona niedawno, bez zadnego stowarzyszenia itp... Chcę teraz
    założyć stowarzyszenie zwykłe i :
    - co będzie z "majątkiem" sieci który już mamy? a chyba trzeba będzie
    przepisać go na stoważyszenie???
    - każdy kto jest w sieci treraz będzie musiał przystąpić do stowarzyszenia
    ale przecież dał już a instalacje.... Czy poprostu opłata człownkowaska
    będzie wynosiła 1zł:)))
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-17 08:26:10
    Temat: Re: Majątek sieci dla stoważyszenia!!!
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ale przecież dał już a instalacje.... Czy poprostu opłata człownkowaska

    sprawa prosta, stowarzyszenie musi przejac okablowanie,
    i wszystkie karty sieciowe. Robisz nastepnie zgromadzenie
    i glosujecie aby karty sieciowe zostaly udostepnione rowno,
    po 1 sztuce kazdemu czlonkowi stowarzyszenia.

    NIE wciagajcie calych komputerow do stowarzyszenia, niech
    pozostana prywatna wlasnosci ludzi!