  • 1. Data: 2003-01-16 16:58:13
    Temat: Szukam umowy dla modelki której zdjecie mam na plakacie - jak to zrobi
    Od: "Waldi" <w...@i...pl>

    Witam,

    Zrobiłem zdjęcie dziewczynie i teraz chcialbym wydrukowac ulotki/plakaciki z
    jej zdjęciem.

    Mam pytanie:
    na co powinienem uważać i co zawrzec w umowie
    zeby sie jej nie przypomniało o jakimś odszkodowaniu
    w przyszłości że nie mam umowy na to itp.

    Póki co jest dobrze i fajne ale jak mi brat powiedział
    ludziom czasami odbija i nawet najlepsi kumple potrafią sobie robic na
    złość, dlatego prosze o pomoc.

    Może gdzieś jest taki wzór o prawo do wizerunku czy jakoś tak.

    POzdraiwma,

    Waldi

  • 2. Data: 2003-01-16 21:30:21
    Temat: Re: Szukam umowy dla modelki...
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Waldi wrote:/.../
    Nie jestem pewna czy to dobra umowa ale może się przyda:
    http://bestfoto.w.interia.pl/porady.htm
    (pierwszy link na górze)
    http://www.redangels.pl/forum.php?w=6

    Kasia :)