  • 91. Data: 2019-07-22 19:59:58
    Temat: Re: O mafii lekowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Przecież wypływ leków w ramach nielegalnego eksportu za granicę nie
    > odbywa się w ten sposób, że jedna hurtownia sprzeda drugiej hurtowni.

    Na pewno czesc sie odbywa.
    Byc moze akurat nie te najbardziej deficytowe leki w tym akurat momencie
    ale ogólnie odbywa sie jak najbardziej poprzez hurtownie albo raczej mini
    hurtownie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie ma to do siebie, że nie można go powtórzyć."

  • 92. Data: 2019-07-22 20:02:09
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 19:59, Liwiusz pisze:

    > Ja tam nie wiem jak to jest, ale skoro są doniesienia, że lekarze
    > właśnie takie tabuny recept bez pokrycia wystawiają, to czemu nie wierzyć?

    dlatego, może najwyższym stopniem zaufania powinny być e-recepty ?:)

    --
    I love love

  • 93. Data: 2019-07-22 20:09:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 19:59, Budzik pisze:
> [...]
    > ale ogólnie odbywa sie jak najbardziej poprzez hurtownie albo raczej mini

    Powtórzę - po sprzedaży z jednej hurtowni do drugiej lek pozostaje w
    Polsce. Do wywozu za granicę trzeba lek upłynnić w inny sposób (kradnąc,
    defraudując z założonej hurtowni, zakładu leczniczego itp., albo
    wykupywać z aptek na lewe recepty).

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2019-07-22 20:10:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 20:02, u2 pisze:

    > dlatego, może najwyższym stopniem zaufania powinny być e-recepty ?:)

    Dlatego (ponoć) występuje opór we wprowadzaniu erecept.

    --
    Liwiusz

  • 95. Data: 2019-07-22 20:12:40
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 22.07.2019 o 20:10, Liwiusz pisze:

    > Dlatego (ponoć) występuje opór we wprowadzaniu erecept.

    możliwe, ja omijam polską służbę zdrowia (NFZ) szerokim łukiem:)

    --
    I love love

  • 96. Data: 2019-07-22 21:56:06
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-07-22 o 20:09, Liwiusz pisze:

> [...]
    > Polsce. Do wywozu za granicę trzeba lek upłynnić w inny sposób (kradnąc,
    > defraudując z założonej hurtowni, zakładu leczniczego itp., albo

    A Apteka z kim się rozlicza z recept?

    --
    animka

  • 97. Data: 2019-07-22 21:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > (kradnąc, defraudując z założonej hurtowni, zakładu leczniczego
    > itp., albo wykupywać z aptek na lewe recepty).

    Przeciez wczesniej pisałes ze jak najbardziej mozna wywieźć za granice
    tylko w przypadku leków z listy deficytowej trzeba miec zgode gif?
    Ale zanim jakis lek na tej liscie sie pojawi to mozna sprzedawac czy nie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 98. Data: 2019-07-23 08:40:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-22 o 21:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Przeciez wczesniej pisałes ze jak najbardziej mozna wywieźć za granice
    > tylko w przypadku leków z listy deficytowej trzeba miec zgode gif?

    Przecież nie rozmawiamy o tym, że ktoś sobie urządza legalny eksport,
    tylko że chce kupić i wywieźć leki bez zgody "systemu".

    > Ale zanim jakis lek na tej liscie sie pojawi to mozna sprzedawac czy nie?

    Jakie to ma znaczenie w kontekście tego, że "mafia lekowa" z definicji
    dotyczy wywozu leków, których wywieźć nie można było?

    --
    Liwiusz

  • 99. Data: 2019-07-23 11:41:29
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Dlatego, że po sprzedaży do innej hurtowni leki są nadal w kraju.

    jak sprzedasz hurtowni w kraju to tak, ale przecież chodzi o sprzedaż
    komukolwiek w uni bo to wolno każdemu i nie jest się ograniczonym do kraju

    --
    Sprawdzone przez Kaspersky Anti-Virus

  • 100. Data: 2019-07-23 11:43:14
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-07-23 o 11:41, cyklista pisze:

    > jak sprzedasz hurtowni w kraju to tak, ale przecież chodzi o sprzedaż
    > komukolwiek w uni bo to wolno każdemu i nie jest się ograniczonym do kraju

    Nie można sprzedać komukolwiek, o tym właśnie jest ten cały wątek "mafii
    lekowej", że się sprzedaje nie temu, komu wolno, nawet więzienie za to
    grozi, bo to taki "niebezpieczny" preceder.

    --
    Liwiusz