  • 1. Data: 2019-07-11 15:09:04
    Temat: banknot prezentowy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiad
    omosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezento
    we_

    Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?

    Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa
    ustawe o dokumentach ?

    J.

  • 2. Data: 2019-07-11 15:30:40
    Temat: Re: banknot prezentowy
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 5d27357e$0$17362$6...@n...neostrada.pl

    > http://www.glogow.policja.gov.pl/pl/aktualnosci/wiad
    omosci/biezace_informacje/uwaga_na_banknoty_prezento
    we_

    Nie znaleziono strony
    404
    Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

    Upewnij się, że wskazany adres jest poprawny lub

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 3. Data: 2019-07-11 15:35:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 11 Jul 2019 15:30:40 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał(a):

    > Nie znaleziono strony
    > 404
    > Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.

    Ależ jest, jak najbardziej.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2019-07-11 15:47:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
> [...]

    > 404
    > Strona, do której się odwołałeś nie istnieje.
    > Upewnij się, że wskazany adres jest poprawny lub

    Na koncu jest podkreslenie, ktore jest czescia linku ... a widac rozne
    czytniki roznie linkuja.

    J.

  • 5. Data: 2019-07-11 17:04:47
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 15:35, Jcek Maciejew pisze:

    > Ależ jest, jak najbardziej.

    ano, Jcek ma tą razą racyję:)

    ale na wsiakij pażarnyj słuczaj wklejam:)

    Uwaga na banknoty prezentowe
    Data dodania: 9 lipca 2019 r.
    Miejsce zdarzenia: Głogów
    Drukuj

    Mieszkanka Głogowa padła ofiarą oszustów, którzy zapłacili za kupiony
    towar tzw. banknotem prezentowym. Pseudobanknot, którym się posłużyli
    sprawcy, jest podobny do oryginału, ma jednak wyraźne nadruki o treści
    ,,souvenir" oraz informację, że nie jest to środek płatniczy.

    Poszukiwanym przez policjantów żartownisiom - oszustom, grozi kara nawet
    do 8 lat pozbawienia wolności. Dwaj młodzi mężczyźni, zapłacili
    banknotem prezentowym za zakupy i dodatkowo wyłudzili kwotę 100 złotych
    tytułem wypłaconej reszty. Ich działanie to typowe oszustwo zagrożone karą.

    Prosimy o uważne sprawdzanie banknotów jakie otrzymujemy i jakimi się
    posługujemy. Wielu sprzedawców ma w swojej ofercie tzw. banknoty
    prezentowe, różnych walut, które są wytwarzane w celach rozrywkowych i
    opatrzone specjalnymi napisami np. ,,souvenir" lub podobnymi. W założeniu
    służą one tylko i wyłącznie do zabawy. Wytwarzanie i sprzedaż takich
    gadżetów nie jest zabroniona przez prawo.

    Oficer prasowy
    Komendanta Powiatowego Policji w Głogowie
    podinsp. Bogdan Kaleta
    tel. 604 904 452

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-07-11 17:20:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 11.07.2019 o 15:35, Jcek Maciejew pisze:
    > Ależ jest, jak najbardziej.
    >
    >ano, Jcek ma tą razą racyję:)
    >ale na wsiakij pażarnyj słuczaj wklejam:)

    Fotki trzeba zobaczyc.

> [...]
    >sprawcy, jest podobny do oryginału, ma jednak wyraźne nadruki o
    >treści ,,souvenir" oraz informację, że nie jest to środek płatniczy.

    Niby wyrazne, ale jednak trzeba sie przyjrzec.

    J.

  • 7. Data: 2019-07-11 20:40:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 11.07.2019 o 15:09, J.F. pisze:

    > Hm, czy to nie za duze podobienstwo ?
    > Powinni tego zabronic ... ale czy banknoty podlegaja pod ta nowa ustawe
    > o dokumentach ?

    Raczej fałszowanie pieniędzy - a to sporo gorzej.

  • 8. Data: 2019-07-12 00:05:30
    Od: Animka <a...@w...pl>

    > Ależ jest, jak najbardziej.
    Podaj linka. Sprawdzę.

    --
    animka

  • 9. Data: 2019-07-12 11:40:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >Raczej fałszowanie pieniędzy - a to sporo gorzej.

    A tu widzisz - nawet policja twierdzi, ze to nie jest zadne
    falszowanie :-)

    Wiec moze by sie przydal zapis, ze kopie zblizone do oryginalu robic
    mozna, ale musza byc 25% wieksze lub mniejsze :)

    J.

  • 10. Data: 2019-07-12 11:51:53
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-07-12 o 00:05, Animka pisze:

    > Podaj linka. Sprawdzę.

    I jak tu nie lubić Animki. :-)
    Przecie link jest na początku! :-)

    Robert