  • 31. Data: 2011-04-18 18:43:33
    Temat: Re: Nowy DO
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 18.04.2011 07:53, mvoicem pisze:
    > Nie wiem do czego zmierza Gotfryd, ale u mnie zmiany czasu sprawiają
    > wrażenie jakby ten kto je wymyślił, pomylił się w kierunkach zmian.

    Jestem przerażony jak to czytam...

    > Bo jesienią dzień robi się krótszy to bach - skrócimy go jeszcze o
    > godzinę. I w ten sposób jak ze szkoły/pracy wracałem jeszcze jak było
    > jasno, z dnia na dzień zacząłem wracać w nocy.

    Bo wtedy robi się później jasno rano. Po południu i tak masz już ciemno
    koło 16, więc to niewiele zmienia, za to rano koło 7/8 jak ludzie
    wstają, jest jaśniej.

    > Znowu w lecie, kiedy dnie są i tak długie to nie wiem po cholerę je
    > jeszcze wydłużać. Po co komu słońce prawie o 23?

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Polsce nie jest do 23.
    Tylko do 21 mniej więcej. A dzięki przesunięciu czasu, nie masz wschodu
    słońca o 2 rano, kiedy i tak większość śpi. Czas letni powinien być
    właśnie o 2 przesunięty, żeby odkroić jeszcze coś od nocnej jasności.
    Większość ludzi śpi i tak koło godziny 4-5-6. Za to dłużej jasno, choćby
    do 23, jak piszesz, byłoby fajnie, bo można by po pracy korzystać
    spokojnie ze słoneczka.

    Ja najbardziej kocham czerwiec, bo wtedy właśnie jest długo jasno. W
    lipcu zaczyna się niestety robić coraz gorzej :( A sierpień / wrzesień
    to już porażka. Idę z spem wieczorem na spacer i już ciemno :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 32. Data: 2011-04-18 22:56:59
    Od: kashmiri <k...@n...ma.nigdzie.com>

    On 15/04/11 11:30, Maruda wrote:

    > A co mógłbyś w tym czasie zrobić *konstruktywnego*, *pożytecznego*,
    > *dochodowego* ? Czego *NIE ZROBISZ*, bo musisz dymać po dowód i to co
    > najmniej dwa razy?
    > Dowody osobiste są szkodliwym wymysłem totalitarnego państwa służącym
    > wyłącznie gnębieniu poddanych.

    /.../

    Są fantastycznym wynalazkiem, co stwierdziłem już po pół roku mieszkania
    w Anglii, gdzie nie ma dowodów i przed byle urzędem, bankiem czy nawet
    firmą prywatną legitymujesz się rachunkiem za gaz. Płacz, jeśli gaz jest
    nie na ciebie, a na żonę czy męża...

    Do tego brak PESEL-u itp. powoduje, że do każdego urzędu, na KAŻDYM
    podaniu, musisz podawać PEŁNE dane wraz z historią adresów zamieszkania
    z ostatnich kilku lat z dokładnością do miesiąca. I nie próbuj się
    pomylić - podanie zostanie odrzucone!

    Ustandaryzowane dowody tożsamości są super!!!!

    k.

  • 33. Data: 2011-04-19 04:11:03
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-19 00:56, kashmiri pisze:

    > Ustandaryzowane dowody tożsamości są super!!!!

    Wszczepiane w dupę czipy (jeszcze z funkcją pay-pass, czy raczej
    fuck-connect) też?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 34. Data: 2011-04-19 06:48:31
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 19.04.2011 00:56, kashmiri wrote:
    > Ustandaryzowane dowody tożsamości są super!!!!

    I powiadasz, że paszportów też nie mają?!

    Trzeba umieć korzystać z tego co się ma a nie dać obiurokratyzować.

  • 35. Data: 2011-04-19 11:42:45
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-19, mi <m...@o...pl> wrote:

    [...]

    > I powiadasz, że paszportów też nie mają?!

    A jest adres w paszportach?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 36. Data: 2011-04-19 11:47:21
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 19.04.2011 13:42, Wojciech Bancer wrote:
    > A jest adres w paszportach?

    A było o adresie czy tożsamości?

  • 37. Data: 2011-04-19 12:39:47
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-19, mi <m...@o...pl> wrote:

    [...]

    > A było o adresie czy tożsamości?

    O tym i o tym. Rachunki są używane także do potwierdzenia
    zamieszkania. DO Ci to też daje. Bank Cię w Polsce nie prosi
    o rachunek za prąd, by potwierdzić Twój adres zamieszkania,
    prawda?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 38. Data: 2011-04-19 19:33:58
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
> [...]
    > zamieszkania. DO Ci to też daje. Bank Cię w Polsce nie prosi
    > o rachunek za prąd, by potwierdzić Twój adres zamieszkania,

    prawda, bo... w DO nie masz adresu zamieszkania

    andy_nek

  • 39. Data: 2011-04-19 20:16:12
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-19, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:

    > prawda, bo... w DO nie masz adresu zamieszkania

    Akurat ja mam. Ktoś Cię okłamał, że adres zamieszkania
    musi być inny od adresu zameldowania?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 40. Data: 2011-04-19 21:51:08
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    Wojciech Bancer pisze:

    > Akurat ja mam. Ktoś Cię okłamał, że adres zamieszkania
    > musi być inny od adresu zameldowania?

    a ja mam w dowodzie datę wysłania pierwszego sputnika w kosmos :)

    naprawdę masz w DO pole zatytułowane "adres zamieszkania"?

    andy_nek