  • 41. Data: 2011-04-19 21:58:46
    Temat: Re: Nowy DO
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2011-04-19, Andrzej Kłos <a...@w...pl> wrote:

    [...]

    > a ja mam w dowodzie datę wysłania pierwszego sputnika w kosmos :)
    > naprawdę masz w DO pole zatytułowane "adres zamieszkania"?

    Naprawdę to nie mam ochoty kontynuować konkursu pod tytułem
    "to jest adres zameldowania a nie zamieszkania! ha! złapałem
    Cię na nieistotnej gafie! ale jestem zajebisty!"

    W moim przypadku adres zameldowania jest identyczny z adresem
    zamieszkania, więc tak - mam w dowodzie ten adres, nawet jeśli
    zatytułowany inaczej.

    Nie czepiaj się dla sportu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2011-04-20 00:08:18
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    mi <m...@o...pl> wrote:

    > No tak. Nie wytłumaczyła mama, że jeśli noc trwa 6 godzin to w
    > godzinie -3 i +3 od działów dni jest jeszcze i już widno.

    Co to są "działy dni"? Co to za nowomowa?
    Aaa.. że północ? No właśnie. Tak jest. Ciemno między 21 a 3. A sensowniej
    byłoby między 0 a 6.

    > Gardłuj o magicznych, urzędowych przesunięciach czasu tylko dlatego,

    A kto gardłuje? Przecież nie mi daylight saving przeszkadza, to ty w UPRze
    jeden z drugim spać przez to po nocach nie możesz. Bo ci jakiś stary lewak
    nazywający się "konserwatywnym liberałem" wdrukował, że waadza cię
    prześladuje.

    > że nie umiesz się posługiwać dość umownym systemem czasu i lepiej ci
    > się zrobi jeśli będziesz miał na zegarku jeden symbol zamiast
    > innego...

    No właśnie ja umiem i nie robię z tego dramy. I mi taniej i wygodniej jest
    po prostu jest raz na parę miesięcy przestawić zegarki niż zmieniać,
    drukować i wymieniać rozkłady jazdy i godziny otwarcia.
    Nikt cię nie zmusza do uczestnictwa, hrabio, żyj sobie w swoim małym świecie
    we własnej strefie czasowej.

  • 43. Data: 2011-04-20 05:49:19
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    mvoicem <m...@g...com> wrote:
    > Bo jesienią dzień robi się krótszy to bach - skrócimy go jeszcze o
    > godzinę.
    > (...)
    > Znowu w lecie, kiedy dnie są i tak długie to nie wiem po cholerę je
    > jeszcze wydłużać. Po co komu słońce prawie o 23?

    Czyli znaczy się postulujesz na stałe zostać w GMT+2?

    Mnie tam by nie przeszkadzało ale niektórzy mają na ósmą a nawet na siódmą
    do roboty.

  • 44. Data: 2011-04-22 08:03:02
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Andrzej Kłos" <a...@w...pl>

    > na bosaka idziesz?

    Na czworaka

  • 45. Data: 2011-04-22 08:05:51
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

> [...]
    > strefy czasowe? Idź z tym do psychiatry. No naprawdę. Jaką wam
    > młodym-gniewnym naiwnym punkom sprzedają schizofrenię ci starzy lewacy w
    > UPRze, byle was tylko przeciw "waadzy" nakręcić. Aż nie wiadomo czy śmiać
    > się czy płakać, czy może po prostu w głowę pukać na widok takiego cymbała,
    > co konieczność przestawienia zegarka porównuje do torturowania więźniów.
    >
    > No jak boga nie kocham: poparłbym nawet i osiem zmian czasu w ciągu roku
    > (letni +4) - nie tylko dlatego że fajnie by było mieć jasno aż do północy,
    > ale też na złość takim właśnie odszczepieńcom jak Ty.

    A kopa w 4 litery chcesz ? Pytam, bo po twoich wypowiedziach wydaje się, że
    mógłbyś chcieć :-)

  • 46. Data: 2011-04-22 08:06:03
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > [...]
    >
    > Naprawdę to nie mam ochoty kontynuować konkursu pod tytułem
    > "to jest adres zameldowania a nie zamieszkania! ha! złapałem
    > Cię na nieistotnej gafie! ale jestem zajebisty!"

    Nie trzeba było podawać nieadekwatnego przykładu

  • 47. Data: 2011-04-22 17:32:36
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:
    > Użytkownik "Skrypëk" <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    > A kopa w 4 litery chcesz ? Pytam, bo po twoich wypowiedziach wydaje
    > się, że mógłbyś chcieć :-)

    Nie, dziękuję, w takich pieszczotach nie gustuję.

  • 48. Data: 2011-04-26 13:21:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 16 Apr 2011, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > Różnie, około 8-9.

    > Nie widziałem, i co z tego?

    Ano to z tego, że w takim razie przestawianie czasu przynosi
    skutek odwrotny od zamierzonego.
    ZAMIERZENIEM teoretyków jest, abyś zaczynał pracę o świcie.
    W ten deseń mogłby istnieć jakiś - opisywany przez tychże teoretyków
    od "zysków z czasu" - zysk.
    Praktyka działa tak, że ZAMIAST przychodzić do pracy wcześniej,
    przesuwają czas pracy "na później".
    W efekcie w okresie przejściowym (wiosna/jesień) *dłużej* świecą
    wieczorami.
    Zamiast zysku jest strata.

    > Co leży? Sugerujesz że większość ludzi zaczyna pracę o 3 rano?

    Właśnie to, że NIE zaczynają.
    Kiedyś zaczynanie o 6. było normą, a zaczynanie o 5. wcale nie
    było takie rzadkie.
    Dziś normą staje się zaczynanie o 8 :P

    > nawet jak ktoś pracuje od 6 rano (choć mniemam, że to mniejszość, bo
    > szczerze mówiąc 6 rano to mi się z grubą ino kojarzy), to i tak ma plus
    > z powodu zmiany.

    JAKI PLUS?
    Że ma 8 na zegarku zamiast 7?
    A weź Ty...