    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy DO
    Date: Mon, 18 Apr 2011 20:43:33 +0200

    W dniu 18.04.2011 07:53, mvoicem pisze:
    > Nie wiem do czego zmierza Gotfryd, ale u mnie zmiany czasu sprawiają
    > wrażenie jakby ten kto je wymyślił, pomylił się w kierunkach zmian.

    Jestem przerażony jak to czytam...

    > Bo jesienią dzień robi się krótszy to bach - skrócimy go jeszcze o
    > godzinę. I w ten sposób jak ze szkoły/pracy wracałem jeszcze jak było
    > jasno, z dnia na dzień zacząłem wracać w nocy.

    Bo wtedy robi się później jasno rano. Po południu i tak masz już ciemno
    koło 16, więc to niewiele zmienia, za to rano koło 7/8 jak ludzie
    wstają, jest jaśniej.

    > Znowu w lecie, kiedy dnie są i tak długie to nie wiem po cholerę je
    > jeszcze wydłużać. Po co komu słońce prawie o 23?

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale w Polsce nie jest do 23.
    Tylko do 21 mniej więcej. A dzięki przesunięciu czasu, nie masz wschodu
    słońca o 2 rano, kiedy i tak większość śpi. Czas letni powinien być
    właśnie o 2 przesunięty, żeby odkroić jeszcze coś od nocnej jasności.
    Większość ludzi śpi i tak koło godziny 4-5-6. Za to dłużej jasno, choćby
    do 23, jak piszesz, byłoby fajnie, bo można by po pracy korzystać
    spokojnie ze słoneczka.

    Ja najbardziej kocham czerwiec, bo wtedy właśnie jest długo jasno. W
    lipcu zaczyna się niestety robić coraz gorzej :( A sierpień / wrzesień
    to już porażka. Idę z spem wieczorem na spacer i już ciemno :(

    --
    Przemysław Adam Śmiejek