  • 1. Data: 2011-04-13 15:40:28
    Temat: Zakaz palenia na klatce schodowej bloku
    Od: g...@o...pl

    Dzień dobry,

    jakie podstawy prawne ma zakaz palenia papierosów na klatce schodowej bloku
    należącego do wspólnoty mieszkaniowej? Czy zakaz ten wprowadza wspólnota, czy
    też wynika z jakiegoś ogólnego prawa?

  • 2. Data: 2011-04-13 16:55:15
    Temat: Re: Zakaz palenia na klatce schodowej bloku
    Od: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>

    Dnia 13.04.2011 g...@o...pl <g...@o...pl> napisał/a:
> [...]
    > należącego do wspólnoty mieszkaniowej? Czy zakaz ten wprowadza wspólnota, czy

    Stawiam na zakaz wspolnoty, pod zakaz palenia w miejscach publicznych to raczej
    nie podchodzi.

  • 3. Data: 2011-04-13 17:07:56
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "Lukasz Olesiejuk"

    > Stawiam na zakaz wspolnoty, pod zakaz palenia w miejscach publicznych to
    > raczej
    > nie podchodzi.

    W tym wypadku jednak to drugie.
    AM

  • 4. Data: 2011-04-13 17:20:53
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > W tym wypadku jednak to drugie.

    Taaa... Zwłaszcza że nie ma czegoś takiego jak "zakaz palenia
    w miejscach publicznych".

    Piotr

  • 5. Data: 2011-04-13 17:27:25
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "PiotRek"

    > Taaa... Zwłaszcza że nie ma czegoś takiego jak "zakaz palenia
    > w miejscach publicznych".
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    No tak. Ciekawe tylko jak sie nazywaja te miejsca: szpitale, szkoly,
    urzedy, budynki biurowe, inne?
    AM

  • 6. Data: 2011-04-13 17:28:37
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "PiotRek"

    > Taaa... Zwłaszcza że nie ma czegoś takiego jak "zakaz palenia
    > w miejscach publicznych".
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Alez pamiec! Przeciez to budynki uzytecznosci publicznej.
    AM

  • 7. Data: 2011-04-13 17:42:39
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    > No tak. Ciekawe tylko jak sie nazywaja te miejsca: szpitale, szkoly,
    > urzedy, budynki biurowe, inne?

    Ulica też jest miejscem publicznym, a nie ma zakazu palenia
    na ulicy (o ile to nie jest akurat przystanek).

    Chcesz jeszcze coś dodać?

    Piotr

  • 8. Data: 2011-04-13 17:56:56
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/13/2011 12:27 PM, Hades wrote:

    > No tak. Ciekawe tylko jak sie nazywaja te miejsca: szpitale, szkoly,
    > urzedy, budynki biurowe, inne?
    > AM

    Miejsca publiczne.
    problem w tym, ze zakazu ogolnego dotyczacego "miejsc publicznych" nie ma.
    Sa zakazy szczegółowe, ale klatka schodowa wymieniona tam niestety nie jest.

  • 9. Data: 2011-04-13 18:03:20
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku g...@o...pl napisał(a) na pl.soc.prawo następujące
    bzdety:

> [...]
    > bloku należącego do wspólnoty mieszkaniowej? Czy zakaz ten wprowadza
    > wspólnota, czy też wynika z jakiegoś ogólnego prawa?
    Takie uchwały podejmują ostatnio wspólnoty.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 10. Data: 2011-04-13 19:46:54
    Od: g...@o...pl

    > Takie uchwały podejmują ostatnio wspólnoty.

    Bo właśnie u mnie wisi "zakaz palenia" i chciałbym się dowiedzieć, jakie ma
    umocowanie. Na jakiej podstawie wspólnota zakazuje swoim członkom palić na
    klatce schodowej?

    Zainteresowałem się, bo jeden buc mi bez przerwy pali pod drzwiami. Może po
    prostu ma prawo i wcale nie jest bucem, tylko zwykłym obywatelem korzystającym
    ze swoich praw? Proszę o wyjaśnienie.

    Natomiast jeśli zakaz jest bezpodstawny, to czy wolno wywieszać wywieszki z zakazem?