  • 1. Data: 2011-04-13 16:28:39
    Temat: Wypadek a odszkodowanie...
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Proszę o pomoc w następującej sprawie /może ktoś już to przerabiał/ :

    Córka kuzynki została potrącona przez samochód z winy kierującej tym
    pojazdem. Była policja, zrobiła co do nich należy, poszkodowana nie widziała
    potrzeby odwiezienia karetką do szpitala, czuła się w miarę dobrze, lekko
    poobijana. Po 2 dniach okazało się że ma złamaną nogę, zgłosiła się do
    szpitala gdzie założono jej gips i wróciła do domu. Teraz prosiła mnie o
    pomoc gdzie się zwrócić o ewentualne odszkodowanie: czy do sprawczyni
    wypadku, czy do jej ubezpieczyciela czy jeszcze gdzie indziej? Na początek
    zgłosiła się na policję ale podobno odpowiedzieli jej że dla nich sprawa
    jest zamknięta bo nie została odwieziona karetką do szpitala z miejsca
    zajścia tylko zgłosiła się tam później i sama. Jakie kroki należy podjąć w
    tej sprawie?

  • 2. Data: 2011-04-13 17:03:02
    Temat: Re: Wypadek a odszkodowanie...
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-13 18:28, Użytkownik Jarek S. napisał:
> [...]
    > jest zamknięta bo nie została odwieziona karetką do szpitala z miejsca
    > zajścia tylko zgłosiła się tam później i sama. Jakie kroki należy podjąć w

    Zastanowić się czy było możliwe chodzenie dwu dni na złamanej nodze ?

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-13 17:26:27
    Od: cyklista <c...@k...pl>

    Użytkownik RadoslawF napisał:

    > Zastanowić się czy było możliwe chodzenie dwu dni na złamanej nodze ?
    >

    > Pozdrawiam

    Na złamanej nie, ale pękniętej, złuszczonej kości jak najbardziej, takie
    przypadki też się pakuje w gips.

  • 4. Data: 2011-04-13 17:59:19
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/13/2011 11:28 AM, Jarek S. wrote:
> [...]
    > jest zamknięta bo nie została odwieziona karetką do szpitala z miejsca
    > zajścia tylko zgłosiła się tam później i sama. Jakie kroki należy podjąć w

    do ubezpieczyciela.

  • 5. Data: 2011-04-13 18:05:11
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zastanowić się czy było możliwe chodzenie dwu dni na złamanej nodze ?

    Może nie złamanie a zwichnięcie? Nie istotne, pytanie brzmiało do kogo się
    zgłosić w tej sprawie?

  • 6. Data: 2011-04-13 18:08:33
    Od: "PiotRek" <b...@w...pl.invalid>

    Użytkownik "cyklista" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Na złamanej nie, ale pękniętej, złuszczonej kości jak najbardziej, takie przypadki
    też się pakuje w gips.

    Ale w pierwszym poście tego wątku jest mowa o _złamanej_ nodze
    (zostawiłem fragment).

    Piotr

  • 7. Data: 2011-04-13 19:22:36
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-13 20:05, Użytkownik Jarek S. napisał:

    > Może nie złamanie a zwichnięcie? Nie istotne, pytanie brzmiało do kogo się
    > zgłosić w tej sprawie?

    Do lekarza z pytaniem czy potwierdzi swoim podpisem taką wersję.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-04-13 19:46:09
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 13 Apr 2011, Jarek S. wrote:

    > Może nie złamanie a zwichnięcie? Nie istotne,

    Chyba istotne, że IMVHO przed "zgłoszeniem się" trzeba sobie
    przmyśleć jak odeprzeć argument "przecież wszystkie szkody pani
    sobie sama wyrządziła odmawiając badania lekarskiego".
    No i wersja druga: "pani sobie tę nogę złamała później, bo
    to niemożliwe żeby chodzić dwa dni z kością w kawałkach".

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2011-04-14 01:38:37
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin RadoslawF

    > Zastanowić się czy było możliwe chodzenie dwu dni na złamanej nodze ?

    To wcale nie jest tak mało prawdopodobne. Pęknięcie czy złamanie bez
    przemieszczenia nie boli zwykle mocno od razu. Dopiero potem zaczyna, ale
    np. mocno stłuczony nadgarstek boli bardzo podobnie jak jakieś złamanie w
    tym obszarze, różnica jest często tylko taka, że przy złamaniu ból nie
    przechodzi po 2-3 dniach.

  • 10. Data: 2011-04-14 06:00:49
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (14.04.2011 03:38), to wrote:
> [...]
    > np. mocno stłuczony nadgarstek boli bardzo podobnie jak jakieś złamanie w
    > tym obszarze, różnica jest często tylko taka, że przy złamaniu ból nie

    Ano .. znam osobę która przjechała cały kraj zanim doszła do wniosku że
    *być może* ma złamane żebro od upadku który miał miejsce w nocy, zaś ze
    złamanym palcem u nogi chodziła 3 dni.

    p. m.