  • 1. Data: 2011-04-13 18:39:01
    Temat: Nowy DO
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Witam,

    podobnoż od lipca ma być nowy DO z podpisem elektronicznym. Czy to
    będzie podpis kwalifikowany? Jaką będzie miał datę ważności? Co z
    odnawianiem?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 2. Data: 2011-04-13 18:57:19
    Temat: Re: Nowy DO
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]
    > podobnoż od lipca ma być nowy DO z podpisem elektronicznym. Czy to
    > będzie podpis kwalifikowany? Jaką będzie miał datę ważności? Co z

    Z A P O M N I J ! ! ! i pamietaj ze zyjemy w panstwie (bez)prawa. Tym samym
    obywatel moze byc scigany za byle co, ale wladza jest bezkarna. Tak wiec ci
    co rzadza nie musz realizowac tego co zostalo uchwalone. Ustawa wprowadzala
    nowe DO osobiste od lipca tego roku i byla ustawa obowiazujaca, ale rzund uznal
    ze ma ustawe w ... powazaniu i nowych DO nie bedzie. Och sklamal bym. Owszem
    i beda, ale .... od 1 stycznia 2013 roku.
    AM
    P.S.Ciekawostke stanowi to ze rzad stwierdzi ze wprowadzi nowelizacje ustawy.
    To chyba jest ciekawostka na skale swiatowa.

  • 3. Data: 2011-04-13 18:57:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/13/2011 1:39 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    > Witam,
    >
    > podobnoż od lipca ma być nowy DO z podpisem elektronicznym. Czy to
    > będzie podpis kwalifikowany? Jaką będzie miał datę ważności? Co z
    > odnawianiem?

    tylko podobno, bo juz oglosili, ze wicie rozumicie, chcielismy, ale z
    przyczyn obiektywnych sie nie dało. Ale sloa dotrzymamy i beda, ale pozniej.

  • 4. Data: 2011-04-13 19:02:28
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 13.04.2011 20:57, witek pisze:
    > tylko podobno, bo juz oglosili, ze wicie rozumicie, chcielismy, ale z
    > przyczyn obiektywnych sie nie dało. Ale sloa dotrzymamy i beda, ale
    > pozniej.

    No dzisiaj w radiu mówili, że od lipca.

    Ale nie pytałem czy od lipca tylko o rodzaj certyfikatu.... Coś wiadomo?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 5. Data: 2011-04-13 19:11:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/13/2011 2:02 PM, Przemysław Adam Śmiejek wrote:

    > No dzisiaj w radiu mówili, że od lipca.
    >
    > Ale nie pytałem czy od lipca tylko o rodzaj certyfikatu.... Coś wiadomo?

    nie wiadomo, przynajmniej mi. Ale logicznie myslac, firme sprzedajace w
    tej chwili certyfikaty po cenie jak za złoto, w życiu nie pozwolą się
    wykończyć i wrzucić darmowe certyfikaty do dowodów.
    Ewentualnie bedziesz sobie mógł ten certyfikat u nich kupic i wgrac na
    dowod zamiast odddzielną kartę, ale jakość nie widzę tej współpracy jako
    dobrze zapowiadającej sie.

  • 6. Data: 2011-04-13 19:15:56
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Hades" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

    > AM
    > P.S.Ciekawostke stanowi to ze rzad stwierdzi ze wprowadzi nowelizacje
    > ustawy.
    > To chyba jest ciekawostka na skale swiatowa.

    Czy ja wiem?
    Za Hitlera czy Stalina, to nie takie rzeczy przeciez przechodzily. Nie
    bawili sie oni przeciez w pierwsze czy drugie czytanie, ani w jakies quora,
    wiekszosci czy montowanie koalicje. Inaczej sobie jakos radzili ze
    stanowieniem prawa.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2011-04-13 19:23:27
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

> [...]

    > sie oni przeciez w pierwsze czy drugie czytanie, ani w jakies quora,
    > wiekszosci czy montowanie koalicje. Inaczej sobie jakos radzili ze

    Czasami rozmawiam sobie ze starym warszawiakiem. Ostatnio klal
    na rzund ze ten zmniejszym zasialek pogrzebowy i powiedzial ze tak
    zle to nie bylo nawet za okupacji niemieckiej. W czasie okupacji mimo
    wielu oraniczen polskie kasy chorych dzialaly na wlasnych zasadach i
    okupant do niczego w tym zakresie sie nie mieszal.
    AM

  • 8. Data: 2011-04-13 19:30:05
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2011-04-13 21:23, Hades pisze:

> [...]
    > wielu oraniczen polskie kasy chorych dzialaly na wlasnych zasadach i
    > okupant do niczego w tym zakresie sie nie mieszal.

    Dziadkowi się coś miesza - kasy chorych zostały rozwiązane w 1933 r.

    --
    spp

  • 9. Data: 2011-04-13 19:37:13
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "spp"

    > Dziadkowi się coś miesza - kasy chorych zostały rozwiązane w 1933 r.
    > spp

    Podaj mi telefon do siebie to mu przekaze i poprosze aby do ciebie
    zadzwonil to sobie wyjasnicie co trzeba.
    AM

  • 10. Data: 2011-04-14 08:45:55
    Od: Andrzej Kłos <a...@w...pl>

    witek pisze:
    > tylko podobno, bo juz oglosili, ze wicie rozumicie, chcielismy, ale z
    > przyczyn obiektywnych sie nie dało. Ale sloa dotrzymamy i beda, ale pozniej.

    euro 2012 - "wicie rozumicie, chcielismy, ale z przyczyn obiektywnych
    sie nie dało. Ale slowa dotrzymamy i beda, ale pozniej." - 2014

    andy_nek