    From: kashmiri <k...@n...ma.nigdzie.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nowy DO
    Date: Tue, 19 Apr 2011 00:56:59 +0200

    On 15/04/11 11:30, Maruda wrote:

    > A co mógłbyś w tym czasie zrobić *konstruktywnego*, *pożytecznego*,
    > *dochodowego* ? Czego *NIE ZROBISZ*, bo musisz dymać po dowód i to co
    > najmniej dwa razy?
    > Dowody osobiste są szkodliwym wymysłem totalitarnego państwa służącym
    > wyłącznie gnębieniu poddanych.

    /.../

    Są fantastycznym wynalazkiem, co stwierdziłem już po pół roku mieszkania
    w Anglii, gdzie nie ma dowodów i przed byle urzędem, bankiem czy nawet
    firmą prywatną legitymujesz się rachunkiem za gaz. Płacz, jeśli gaz jest
    nie na ciebie, a na żonę czy męża...

    Do tego brak PESEL-u itp. powoduje, że do każdego urzędu, na KAŻDYM
    podaniu, musisz podawać PEŁNE dane wraz z historią adresów zamieszkania
    z ostatnich kilku lat z dokładnością do miesiąca. I nie próbuj się
    pomylić - podanie zostanie odrzucone!

    Ustandaryzowane dowody tożsamości są super!!!!

    k.