    Subject: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Sonn <x...@p...onet.pl>
    Date: Sun, 21 Jan 2018 02:02:08 +0100

    > tego dowieść. Nie znamy akt sprawy. Na pewno Twoje wątpliwości, że
    > pozostawienie dziecka na chwilę w samochodzie nijak nie wiąże się z
    > nieumyślnym spowodowaniem śmierci są zasadne. Przecież dość regularnie
    > dziecko zostawia się powiedzmy w sąsiednim pokoju w łóżeczku i nikt z
    > tego powodu nikogo nie wsadza do więzienia. Jest coś takiego, jak nagła
    > śmierć łóżeczkowa - nie jestem lekarzem i nie będę się tu wdawał w
    > głębsze dywagacje.

    Sorry, ale jeśli dla ciebie pozostawienie ośmiomiesięcznego dziecka
    samego w samochodzie i pójście na zakupy jest czymś normalnym, a nie co
    najmniej lekkomyślnym, to nie chciałbym być twoim dzieckiem. Dziecko
    może choćby się zakrztusić i pozbawione jakiejkolwiek pomocy i nadzoru
    umożliwiającego udzielenie mu natychmiastowej pomocy ma spore szanse
    umrzeć. Jak dla mnie jest to co najmniej oczywiste. Porównanie tego do
    śmierci łóżeczkowej jest delikatnie mówiąc nie na miejscu.

    --
    Sonn