  • Data: 2018-01-21 10:25:23
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiś zarzut postawić musieli, by była podejrzaną. Trudno było ją w
    > charakterze świadka w takiej sprawie przesłuchiwać. Teraz będą próbowali
    > tego dowieść.
    A musieli? Czemu nie jako świadka? Przecież można postwić zawsze po
    wynikach sekcji.

    Tak jak napisałem - IMHO prokurator to dupek - postawił zarzut bo mógł,
    a teraz będzie dupę szkłem podcierał, żeby spróbować zarzut
    uprawdopodobnić (choć już zapewne wie, że się wygłupił).

    Można się czepiać, że zostawiła (choć nie znamy faktów), ale o ile nie
    zostawiła na mrozie, nie zostawiła czegoś co połknął, to zarzut
    spowodowania śmierci jest z dupy wzięty i zapewne śledźtwo zostanie
    zapewne umorzone (po odczekaniu czasu, żeby wszyscy zapomnieli).

    Zdarzyła się tragedia i w tych kategoriach należy to traktować, a nie
    robić igrzyska dla gawiedzi kosztem rodziny. Zdarzają się i będą się
    zdarzać - statystyka. Rodzina powinna otrzymać wsparcie psychologów, a
    nie zarzuty z dupy. A swoje myśli o tym prokuratorze zostawie dla
    siebie, bo jeszcze wpadnie na pomysł postwić mi jakiś zarzut z dupy.

    Shrek