  • Data: 2018-01-21 16:27:19
    Temat: Re: Nieumyślne spowodowanie śmierci
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21-01-18 o 02:02, Sonn pisze:

    > Sorry, ale jeśli dla ciebie pozostawienie ośmiomiesięcznego dziecka
    > samego w samochodzie i pójście na zakupy jest czymś normalnym, a nie co
    > najmniej lekkomyślnym, to nie chciałbym być twoim dzieckiem. Dziecko
    > może choćby się zakrztusić i pozbawione jakiejkolwiek pomocy i nadzoru
    > umożliwiającego udzielenie mu natychmiastowej pomocy ma spore szanse
    > umrzeć. Jak dla mnie jest to co najmniej oczywiste. Porównanie tego do
    > śmierci łóżeczkowej jest delikatnie mówiąc nie na miejscu.

    Lekkomyślność, a spowodowanie śmierci, to dwa odległe od siebie
    zdarzenia. Osobiście prędzej bym stawiał zarzut pozostawienia osoby
    wymagającej opieki bez opieki, bo jest taki przepis karny. Ktoś podjął
    decyzję o nieumyślnym spowodowaniu śmierci - nie jest to jakoś
    szczególnie źle. Tak, czy siak dopiero po wyniku sekcji zwłok i
    określeniu przyczyny zgonu będzie wiadomo czyi jaki zarzut ma sens.