  • 31. Data: 2011-09-15 17:32:32
    Temat: Re: Niedzialajacy internet i tel. - odszkodowanie?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl>

    > E tam. Pojedyńcze łacze może zdechnąć na dłuższy czas, szczególnie takie
    > wioskowe. Zwalił sie słup, właściciel gruntu nei wyraża zgody na nowy,
    > konieczny nowy przebieg, do tego plan zagospodarowania przestrzennego itp
    > i to trwa.

    To niech sobie usługoDAWCA szybko zorganizuje inne łącze by usługoBIORCA
    mógł korzystać skoro umowę zawarli.

    > Powiedzmy koszt zapasowego dostawczaka a koszt zapasowego łącza to 2 różne
    > rzeczy.

    To to samo. Jest po prostu kwestia że usługoDAWCA nie jest zobowiązany.
    Pisałem już na polipie jak głupie to jest i do niektórych dostawców dotarło.
    A Ty chodzisz ciągle ze swoim przesłaniem braku odpowiedzialności. Puknij
    się chłopie w głowę.

  • 32. Data: 2011-09-15 18:07:34
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Mark" <t...@a...w.pl>

> [...]
    > czasach
    > nie mialaby conajmniej dwoch roznych telefonow - stacjonarny i komorkowy.
    > Wiec jesli padlo lacze kablowe to komorki chyba nadal dzialaja, prawda?
    > Wiec
    > argument watkodawcy ze przez miesiac nie dzialaly mu telefony jest,
    > szczerze
    > mowiac, mocno, mocno naciagany i niewiarygodny.
    > A jak dzialaly mu komorki, to i dostep do internetu ma.Poczte wysylac i
    > odbierac moze. Pakiety danych kosztuja niewiele, a jak nie stac go wydac 5

    Nonsensy. Usługodawca bez wątpienia ponosi winę za niedziałanie łącza tylko
    nie odpowiada za to. Jest oczywiste, że straty wynikłe z niedziałania części
    telefonów są mniejsze niż wszystkich. Tylko może niewiele mniejsze bo akurat
    używane najczęściej nie działają. Również bzdurne jest twierdzenie, że
    jakikolwiek inny dostęp do internetu równoważy straty wynikające z
    niedziałania dotychczasowego. To po prostu nie ma szansy powodzenia, bo
    nawet sama konieczność zorganizowania usługi i nauczenia się korzystania z
    niej musi coś dodatkowo kosztować. To mogłoby zadziałać gdyby samoczynnie
    zaczęło działać łącze zapasowe tylko jakoś nie zadziałało zapewne dlatego,
    że usługodawca nie zabepieczył swojej działalności w ten sposób.

    \>

    > Przepraszam, ale argument ktory przytoczyles jest wewnetrznie sprzeczny,
    > badz nie masz zielonego pojecia o zastosowaniu technologii w biznesie.
    > Wlasnie *male* firmy tego typu najglupsze co moga zrobic to miec wlasny -
    > sensie sprzetowym - serwer we wlasnej sieci lokalnej. To jest rozwiazanie
    > zarowno znacznie drozsze, jak i mniej bezpieczne w razie awarii.
    > Male firmy za niewielkie pieniadze zleca to jakiejsc profesjonalnej
    > firmie.

    Własny serwer praktycznie ZAWSZE daje większe możliwości niż cudza usługa.
    Jest tylko właśnie problem wątpliwej jakości usług telekomunikacyjnych i
    prawa sprzyjającego temu.

  • 33. Data: 2011-09-15 18:23:31
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 15.09.2011 19:32, John Kołalsky wrote:

    > Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl>

    > To niech sobie usługoDAWCA szybko zorganizuje inne łącze by usługoBIORCA
    > mógł korzystać skoro umowę zawarli.
    Masz w umowie inne łacze?

  • 34. Data: 2011-09-15 18:26:03
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 15.09.2011 20:07, John Kołalsky wrote:
    /...../
> [...]
    > niedziałania części telefonów są mniejsze niż wszystkich. Tylko może
    > niewiele mniejsze bo akurat używane najczęściej nie działają.

    To jest albo Kolina albo jeden troll z polipa. Raczej nie Kolina

  • 35. Data: 2011-09-15 18:35:48
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 15.09.2011 19:28, John Kołalsky wrote:
    /.../

    > Jakaś paranoja ? Jest usługoDAWCA i usługoBIORCA. Jeśli jakiś
    > usługoDAWCA chce sprzedać zapasowe łącze to pewnie jakiś usługoBIORCA
    > kupi to łącze a może i CZTERY łącza tylko to nijak nie dowodzi, że
    > należy to do niego, wręcz przeciwnie, że zabezpieczenie możliwości
    > świadczenia usługi należy do usługoDAWCY.

    No to jak nie masz to siedzisz i czekasz aż naprawią z 1/30 abonamentu
    za dzień. Jak masz przerwę dłuższą niż 30 dni możesz rozwiązać umowę i
    wtedy nie będziesz miał neta i nie będziesz płacił.
    Chyba że masz umowę na zapewnienie ciągłości procesów biznesowych. Wtedy
    zamiast 50 zł/mc płacisz 5000.

  • 36. Data: 2011-09-15 19:20:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl>

    > Masz w umowie inne łacze?

    Wiesz co to usługa ?

  • 37. Data: 2011-09-15 19:20:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl>

    > To jest albo Kolina albo jeden troll z polipa. Raczej nie Kolina

    Sam jesteś Kolina.

  • 38. Data: 2011-09-15 19:21:55
    Od: Smok Eustachy <s...@p...onet.pl>

    On 15.09.2011 21:20, John Kołalsky wrote:
    /../

    > Wiesz co to usługa ?

    Nie odpowiada się pytaniem na pytanie.

  • 39. Data: 2011-09-15 19:27:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@p...onet.pl>

    > No to jak nie masz to siedzisz i czekasz aż naprawią z 1/30 abonamentu za
    > dzień.

    Też mówiłem, że nie odpowiada mimo, że usługi nie świadczy.

    > Jak masz przerwę dłuższą niż 30 dni możesz rozwiązać umowę i wtedy nie
    > będziesz miał neta i nie będziesz płacił.

    No właśnie. A powinien zapłacić normalne odszkodowanie.

    > Chyba że masz umowę na zapewnienie ciągłości procesów biznesowych. Wtedy
    > zamiast 50 zł/mc płacisz 5000.

    Skąd Ty bierzesz takie bajery ?!

  • 40. Data: 2011-09-15 19:45:53
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>