  • 1. Data: 2011-09-12 13:19:00
    Temat: Pirat drogowy :)
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    No i stało się, w końcu zrobiono mi zdjęcie :)
    Auto jest na żonę (firmowe), straż gminna, 64/50 (żebractwo moim zdaniem,
    ale w świetle prawa jednak), zdjęcie z masztu. Przyszły dzisiaj kwity o
    ujawnienie kierującego (zdjęcie jest zupełnie nieczytelne (tablicę rej.
    widać), propozycja stówki (tu się dziwię, bo widełki są od 50, a byłem
    bliżej dolnej granicy) i dwóch punktów. Niestety, zdjęcie zostało zrobione w
    plenerach dojazdowych, odpada kontakt osobisty u urzędnikami. Jak to
    najlepiej załatwić, chciałbym obniżyć mandat. Żona z kategorii bojących,
    chciałbym jej oszczędzić.
    Pozdr. Dulek

    --
    www.firmak3.com.pl

  • 2. Data: 2011-09-12 13:22:06
    Temat: Re: Pirat drogowy :)
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    dulek napisa?(a):

    > Auto jest na żonę (firmowe), straż gminna, 64/50 (żebractwo moim zdaniem,
    > ale w świetle prawa jednak),

    Z pewnego punktu widzenia auto na zone (firmowe) to tez forma zebractwa
    moim zdaniem ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 3. Data: 2011-09-12 13:36:19
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    > Z pewnego punktu widzenia auto na zone (firmowe) to tez forma zebractwa
    > moim zdaniem ;P

    Nawet jeśli firma jest żony i jechaliśmy razem służbowo?
    Jak nie masz merytorycznie nic do powiedzenia to sobie po prostu daruj.
    Pozdr.

  • 4. Data: 2011-09-12 13:53:05
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "dulek" napisał w wiadomości grup

    > Jak to najlepiej załatwić, chciałbym obniżyć mandat. Żona z kategorii
    > bojących, chciałbym jej oszczędzić.

    Ja w podobnej sytuacji wysłałem emaila do strazy miejskiej gdzie popełniłem
    wykroczenie, zeskanowałem oświadczenie kto kierował pojazdem(akurat wtedy
    ja) i w tresci meila napisałem ze proszę o obniżenie kwoty mandatu gdyz to
    moje pierwsze tego typu wykroczenie na ich terenie i takie tam.
    Za kilka dni dostałem list ze Pan Komendant w drodze wyjatku;)) obniza mi
    mandat do kwoty najnizszej z możliwych(widełki) pod warunkiem ze ureguluję
    to w ciagu bodajże 7dni;))

  • 5. Data: 2011-09-12 13:56:58
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    > Za kilka dni dostałem list ze Pan Komendant w drodze wyjatku;)) obniza mi
    > mandat do kwoty najnizszej z możliwych(widełki) pod warunkiem ze ureguluję
    > to w ciagu bodajże 7dni;))

    A jak nie uregulujesz w ciągu 7 dni, Pan Komendant, rozumiem, zmieni kwotę
    mandatu? :)
    Dzięki za odpowiedz, o coś takiego mi chodziło.
    Pozdr.

  • 6. Data: 2011-09-12 14:04:53
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    >Użytkownik "dulek" napisał w wiadomości grup

    >A jak nie uregulujesz w ciągu 7 dni, Pan Komendant, rozumiem, zmieni kwotę
    >mandatu? :)

    Nie wiem nie testowałem;))

    -- Pozdrawiam

    Kris

  • 7. Data: 2011-09-12 14:18:18
    Od: "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl>

    Jeszcze jedna rzecz: wg nowych przepisów, fotoradar powinien być wymalowany
    tak, by był widoczny, ten nie był. Czy mogę na tej podstawie się z nimi
    kopać?
    Pozdr.

  • 8. Data: 2011-09-12 14:38:20
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2011 9:18 AM, dulek wrote:
    > Jeszcze jedna rzecz: wg nowych przepisów, fotoradar powinien być
    > wymalowany tak, by był widoczny, ten nie był. Czy mogę na tej podstawie
    > się z nimi kopać?
    > Pozdr.

    a nie uwazasz, ze wypadaloby po prostu zaplacic, a nie kopac sie?

  • 9. Data: 2011-09-12 15:25:58
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 16:18:18 +0200, "dulek" <firmak3@bezspamu_post.pl> said:

    > Jeszcze jedna rzecz: wg nowych przepisów, fotoradar powinien być
    > wymalowany tak, by był widoczny, ten nie był. Czy mogę na tej podstawie
    > się z nimi kopać?

    Tak, za jakieś 34 miesiące. Na razie trwa okres przejściowy.

    --
    Bydlę

  • 10. Data: 2011-09-12 15:32:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 12 Sep 2011, witek wrote:

    > a nie uwazasz, ze wypadaloby po prostu zaplacic, a nie kopac sie?

    Nie no, jak napisze że "szuka drogi odwoławczej" to będzie poważniej
    brzmiało ;)
    Inna wersja: jeśli faktycznie prawo tak stanowi(łoby), to dlaczego
    innym miałoby się udać uniknąć ukarania (a jemu nie), nawet jeśli
    faktycznie wykroczenie popełnił?
    Załóżmy, że popełniłby je np. adwokat i rozważmy, czy mógłby
    wykonać jakieś ruchy ;)

    pzdr, Gotfryd