  • 61. Data: 2011-04-03 18:57:44
    Temat: Re: Narodowy spis powszechny
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 12:39 PM, Ajgor wrote:
    > Proporcjonalnie do liczby obywateli to raczej znaczy co innego.

    a skąd weźmiesz liczbę "obywateli" danej mniejszości?

  • 62. Data: 2011-04-03 18:58:09
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 1:36 PM, Maruda wrote:
    > W przeliczeniu na łeb - oczywiście tak.

    a ile tych łbów jest?

  • 63. Data: 2011-04-03 19:29:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    > a skąd weźmiesz liczbę "obywateli" danej mniejszości?

    W czym problem? Urząd nie wie ile osób jest zameldowanych?

  • 64. Data: 2011-04-03 19:32:23
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-04-03 20:58, witek pisze:

    > a ile tych łbów jest?

    Nic nie rozumiesz.
    Trzeba skasować pojęcie "mniejszości narodowej".
    Każdy dostaje tyle samo na łeb. A dokładniej: urzędnicy mu tego nie
    zabierają pod pretekstem podatków.
    Następnie on zanosi to gdzie chce - do Związku Niemców, Związku
    Ślązaków, Związku Kaszubów, Związku Indian Północnoamerykańskich, a
    tamci robią z tym to, co sobie w statucie napisali.

    Koncepcja "mniejszości narodowych" służy *WYŁĄCZNIE*
    złodziejom-urzędnikom jako pretekst/zasłona ich bandyckiego rabunku.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 65. Data: 2011-04-03 20:42:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 4/3/2011 2:29 PM, qwerty wrote:
    > Użytkownik "witek" napisał w wiadomości grup
    >
    > W czym problem? Urząd nie wie ile osób jest zameldowanych?

    w zameldowaniu nie ma przynaleznosci do mniejszosci.

    po za tym zameldowanie ze stanem faktycznym zamieszkania ma tyle
    wspolnego co ja z ufoludkiem.

  • 66. Data: 2011-04-04 06:52:57
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    grup dyskusyjnych:in4dgu$4j6$...@n...onet.pl...

    > No nie, kolejna autopoprawka, system sam wybiera typ badania.

    tyle to ja wiem, tylko mnie to dziwie, że skoro ich to w sumie tak prawie
    nic nie kosztuje, to nie dali wszystkim możliwości zadeklarowania tej opcji,
    wtedy bardziej miarodajne wyniki by uzyskali

  • 67. Data: 2011-04-04 06:57:37
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl> napisał w wiadomości grup

    > Bo mnie sie wydaje, ze moje dane to MOJA sprawa, i zadne panstwo bez MOJEJ
    > zgody nie ma prawa ich spisywac, prawda?

    a mi sie wydaje, że pier...lec na punkcie ochrony danych jest w polsce
    bardzo daleko posunięty

  • 68. Data: 2011-04-04 08:13:06
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Nie wiem jak ta ankieta wygląda
    ale mnie wkurza co innego.

    Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
    i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

    Andrzej.

  • 69. Data: 2011-04-04 08:30:08
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-04-2011 10:13, NKAB - pisze:
    > Nie wiem jak ta ankieta wygląda
    > ale mnie wkurza co innego.
    >
    > Większość danych prawdo podobnie jest w bazie PESEL
    > i innych bazach państwowych (np. ZUS-srus).

    Które to dane?

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 70. Data: 2011-04-04 08:41:25
    Od: "NKAB -" <n...@g...pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > KtĂłre to dane?

    Ta wiekszość.

    Zasadne w takim spisie jest właśnie zebranie informacji
    o długości fiutów bo tego rzeczywiście nigdzie jeszcze
    nie mają.

    Powiedzmy sobie szczerze, w grę wchodzi ok 900mln,
    które ma "DAĆ" unia europejska.

    Andrzej.